Gå til innhold

hvilken silikon/lim..

Ranger emnet


Bauf2k

Anbefalte innlegg

type må jeg bruke for å få festet sideskjørte på bmw'en min..??

har prøvd 2 typer, men må holdes så jævli lenge før det sitter skikkeli..og da mener jeg flere timer.. har dere noe navn på lim type som er ment for å feste fast sideskjørt med?? fikk vite at sikaflex skulle va bra,men d funka dårlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter som regel bra på "blank" lakk og, men sitter helt sikkert bedre om det er matt. Dumt å matte ned om det skulle sitte ellers. Pleier jo å gjøre det.

Men har ett råd: Ikke poler stedet først, da blir det jo fett pluss at flaten blir helt plan uten ujevnheter som er i lakken å sitter dermed dårligere.

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva så om det tar flere timer? sånne ting holder man jo ikke til det tørker..

 

få med deg en kamerat til å holde, mens du har på sikaflex, og skrur det i endene (sikkert smartest)

 

så bruker du tape, og lar det sitte over natta.. i allefall mitt tips..

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruk Tec 7.

 

det har eg brukt å lima mine sideskjørt med. funker betre ein sikaflex, da den må stå leeeenge for å tørke. og det er grisete og klissete

tec 7 tørker på ett par timer.

har brukt tec 7 på mangen ting og er veldig fornøy med det.

har også prøvd wurth sin kled og lim. er fornøyd med den.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår