Gå til innhold

Finns det noen flere...


a32

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 9 months later...
Originally posted by a32

Finns det noen flere der ute med Nissan Maxima?

 

Jeg kjører en av veldig få Maxima drosjer her i landet. Bilen er en Nissan MaximaQX 2.0 V6, 2002 Modell. Drosja går i Mosjøen, og på taket står det W 315

 

PS Bilen blir til salg i mars.. løp å kjøp.. ikke jeg som eier den da.

Member of The Rapid Transit System

----------------------------------

1970 Plymouth Barracuda, 340

1990 Audi 200 Quattro Avant, 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det ble nå f.eks bare registrert 70 Nissaner som drosje i 2001, 47 av dem Primera'er, da er det ikke igjen som kan være Maxima. Dessuten, hvor mange Mercedes E ser du pr Maxima? Andelen er iallefall veldig liten. Har nå aldri sett andre Maximaer som drosje jeg, men den bilen selger ikke sælig godt heller. Er nok større tetthet av denne bilen sørpå da.

Member of The Rapid Transit System

----------------------------------

1970 Plymouth Barracuda, 340

1990 Audi 200 Quattro Avant, 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

a32: Hvor mye ga du for den der shift-light-saken på autopower? Jeg fant den ikke igjen på sidene deres..

Hvordan koblet du den opp?

 

Svært fet bil du har! Kult med noe som ca _ingen_ andre har (ihvertfall blant rånere;))

 

Jeg ringte Autopower ang girskift-lysene.

Fikk den for 1700,-

merke er Omex.

 

Den er koblet til + og - , og en ledning til turtalls-giver. Jeg koblet denne ledingen til ledningen som går mellom insprøytnings-hjernen og turtelleren. Kan jo også kobles til coil f.eks.

 

Den har mange justerins-muligheter. For 2, 4, 6 og 8 sylindra, og tidspungt når den røde dioden tennes og hvor lang tid mellom hver diode.

Er meget fornøyd med den saken, siden jeg ikke trenger å følge med på turtalle i det hele tatt (også på lyse dagen), og gir meg den tiden jeg trenger til å få inn neste gir.

men jeg har ikke prøvd noe annet heller da, så kan ikke sammenligne...

 

Tror Kollevold Rally Import har tilsvarende lampe.

 

 

Takk.

Syns det er moro selv med litt mer sjelden "råne/gate"-bil :)

 

Sunny GTI-R er vel ikke akurat noen kjedelig bil det heller ;)

Liten, lett og meget rask, og i tillegg lett å trimme :D

Nissan Maxima QX-R A32 97mod

Nissan 200SX S13 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår