Gå til innhold

Saab är sämst

Ranger emnet


Musti

Anbefalte innlegg

Ja, jeg ville bara säga att Saab är det sämsta bilmärket i världen !!!!! Saab är sämst !!!

 

kan jo fortelle hvorfor du synes detta da? og gjerne med litt bilder og info osv??

 

liker saab viggen jeg.. den er faktisk litt fet.. (vet ikke om det flere modeller av den jeg har bare sett en) :)

Benekter du fakta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saab har jo hatt mange kreative løsninger opp gjennom tida hvertfall! De sverget jo lenge til luftavkjølte motorer, håndbrekk på fremhjula og slike praktiske løsninger.

Men Saab er nok langt fra sämst, kan nevne en drøss biler, f.eks India's Tata motors. Har også førstehånds erfaring om at Yugo og Zastava heller ikke river skinnet av pølsa.

99 BMW 528ia

88 VW Golf 1.6 Til salgs

83 VW Golf GTi Til salgs

83 VW Golf 1.5 Til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Og Lada !!!! Men Saab er sämst ändå, dårlige motorer, fula, fult ljud, dårlige stolar, dårlig växellåda, dårlig ekonomi og en massa annat

Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!!

Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts.

 

 

http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Lada !!!! Men Saab er sämst ändå, dårlige motorer, fula, fult ljud, dårlige stolar, dårlig växellåda, dårlig ekonomi og en massa annat

Du prater altså av titalls år av erfaring da?

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødselsdag:

December 3, 1991

Interests:

Gran Turismo, biler (Porsche og Nissan)

 

 

er ikke akuratt den skarpeste kniven i skuffen det her tror jeg..

 

saab er bra biler, holdbare virker dem og, selv om girkassa til en kamerat raste etter utallige mordforsøk.. syns den virker bra, akuratt som volvo

 

 

men stygge, det skal jeg være med på.. men ikke de nye saabene, de ser bedre ut :)

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår