Gå til innhold

Natt 1. Mai i Vestfold og omegn...

Ranger emnet


luzifer

Anbefalte innlegg

Jadda...

Da har ihvertfall jeg våknet opp litt fra vinterdvalen!

Nå har jeg tatt vår-sjauen på snøscooter'n og satt den vekk for sommeren, og kikka litt inn i garagen. Tenkte kanskje jeg skulle bruke noen timer der, slik at jeg muligens kan finne på noe natt til 1 mai i år oxo...

Skal vi samle ligan og se om vi klarer å finne på noe, som ikke hele verden går inn for å stoppe som sist år?!? Derfor gikk vel de fleste planene i vasken.

Håper jeg slipper å prate med diverse nyskjerrige pressefolk osv. i år oxo!?? Eller hur Dennis? (Tønsbergs Blad) Vi setter faktisk ikke så veldig pris på deres negative fremmstilliger av hva vi driver med, slik som d ble gjort i TB sist år. Dere må vise litt andre takter før dere er velkomne i gjengen.

 

Min mening er, LA FYLLA OG UNGENE BLI HJEMME!!! Da får oxo pressen mindre å skrive om.

Ble mye trøbbel pga. fyll og dritt sist år, tror ikke vi er ønsket på fokserød i år for å si det sånn!

 

Dvs. vi hadde det jo gøy vi når alt yoki-plasten tok med seg all fylla og de uniformerte hjem og la seg! :ass

Får håpe at flere får med seg hvilke biler de burde følge etter denne natta, er jo alltid sånn at det er EN bil som man burde legge spesiellt merke til... :)

Var det ikke en rød lastebil i fjord a? :fire:

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke ønsker publisitet er vel dette feil sted og måte å begynne på eller?

 

"Et lite stykke norge" er nok ikke klar men er ikke langt unna jobbes på spreng...

 

Er ellers veldig klar for litt "vår" luft med tilbehør...

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh...

Men publiserer vel ingenting her på forumet i år! ;) Så jo hvordan d gikk sist! D vi ønsker er vel en bil-kveld, og ikke en bunch med fulle unger i granadaer osv. slik d ble ifjor. Får vel prøve å samle de som har BILER iår, og ikke alle som bare er nyskjerrige på hva dette er. Ville bare lufte d litt for å se om det var noen stemning for noe i år...

 

ERA: Hvordan går det med bilen, chevy'n?

Ratata: Er den blå kjørbar?

Hansee: Du har vel ikke BIL lenger?

Hersker Hans: Camaro i år? :)

Bead-lock: Litt jobb så har vel du bil...

Gammern: Mangler motor...

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,vi har begynt å prate om dette.....

 

men noe fulle aviser føre natt1 mai i år er vet ikke å foretrekke....

 

så da snakker vi heller om en god gammel crusing, som dagens gutter kaller street meet, og som i grunn og bunn er en litt offisiell samlingplass for våryr ungdom som liker litt sosialt og litt voldsom bilbruk....

 

kommer ikke til å fronte noe som helst med nattlige aktiviteter i år.....

 

men for de som følger litt med så skjer det litt i Skien 29 mai, med Right on treff, lørdagskvelden før det..... ja det kan vel komme til å bli en fin kveld.... thumpsup

 

så la oss få vite hva du tenker om hva en skikkelig god natt1mai burde inneholde for aktiviteter.....

Vestfold er vel sånn midt i mellom for alle så det er vel en første tanke....

 

NB.... det vil i år bli jobbet med å få til ett offentligt arrangemang,så vis det går i orden med bedriftseieren så vil vi kunne disponere en plass til vår disposisjon.....

 

men vi får se hva som skjer..... fortsettelse følger.... :)

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh...

Men publiserer vel ingenting her på forumet i år! ;) Så jo hvordan d gikk sist! D vi ønsker er vel en bil-kveld, og ikke en bunch med fulle unger i granadaer osv. slik d ble ifjor. Får vel prøve å samle de som har BILER iår, og ikke alle som bare er nyskjerrige på hva dette er. Ville bare lufte d litt for å se om det var noen stemning for noe i år...

 

ERA: Hvordan går det med bilen, chevy'n?

Ratata: Er den blå kjørbar?

Hansee: Du har vel ikke BIL lenger?

Hersker Hans: Firebird i år?

Bead-lock: Litt jobb så har vel du bil...

Gammern: Mangler motor...

 

Hmm, er ikke helt umulig at jeg har Camaro klar nok til å kjøre. Men det kan hende jeg kommer med bimmer hvis den ikker er klar, men den skal bli klar denne sesongen.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår