Gå til innhold

Pris på asfalt/ oljegrus?

Ranger emnet


slayer

Anbefalte innlegg

Ikke for å være ekkel ellernoe men hvorfor i helvete spør du om det på et bilforum på nettet? Ta kontakt med noen i bransjen så får du nok en pris..

 

 

Tror du jeg gjør det altså? Det hadde jeg ikke tenkt på du....

Er vel litt vanskelig det siden det er påske, ja jeg vet det er hverdag i morra, men jeg tenkte at jeg kunne høre om noen visste ca pris her da vettu, gidder ikke å ringe å høre hvis det er drit dyrt for det har jeg ikke råd til..

 

Du syns spørsmålet mitt var teit å slenge ut på ett bilforum, men hva er det vi kjører på da? Vann?

Syns vel heller det er teit å spørre om hva aldresgrensa på sprit i Sverige er som det ble spurt om i en ana tråd her. No offence.

 

Overse neste tråd du syns er teit du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, tja, er ikke helt sikker.. Regner med at det er ganske mange faktorer som spiller inn.. Kommer an på utstyret man bruker for å legge, fundamentering, osv.. Jeg brukte ca 1tonn for å lage en veistump på ca 5m, med omtent 1,5 bils bredde sist gang. Så har du hvertfall en ide.. Men noen gravegutter kan sikker svare mye bedre enn meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være ekkel ellernoe men hvorfor i helvete spør du om det på et bilforum på nettet? Ta kontakt med noen i bransjen så får du nok en pris..

 

Den som ikke spør får hvertfall ikke noe svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, tja, er ikke helt sikker.. Regner med at det er ganske mange faktorer som spiller inn.. Kommer an på utstyret man bruker for å legge, fundamentering, osv.. Jeg brukte ca 1tonn for å lage en veistump på ca 5m, med omtent 1,5 bils bredde sist gang. Så har du hvertfall en ide.. Men noen gravegutter kan sikker svare mye bedre enn meg..

 

 

Okay.. Ja da veit jeg jo litt mere.. :)

 

Takker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay.. Ja da veit jeg jo litt mere.. :)

 

Takker! :)

 

Er kanskje ikke til så mye hjelp, men hvis du vet om noe asfaltlegging i nærområdet kan det lønne seg å spørre gutta der om de kan gjøre det, slik at de slipper å kjøre utstyret ut to ganger liksom, blir billigere av slikt, tror vi sparte etpar tusenlapper bare på det:)

 

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje ikke til så mye hjelp, men hvis du vet om noe asfaltlegging i nærområdet kan det lønne seg å spørre gutta der om de kan gjøre det, slik at de slipper å kjøre utstyret ut to ganger liksom, blir billigere av slikt, tror vi sparte etpar tusenlapper bare på det:)

 

 

mvh oddi

 

Her jeg bor er det bare lapping..med spade.. Ikke akkurat noen luksusveier akkurat..

 

Lurer på om jeg må bytte til RAV4 snart.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg har funnet av info på nettet er så enkelt som:

 

http://www.asfalt.no

 

gå på private..

 

Prisantydning for asfaltering av ca 100 m2 gårdsplass er ca kr 15.000,-

mva inkludert, eventuelle underarbeider kommer i tillegg.

 

 

 

dette er en webside, vet ikke hvordan lokasjonen din er iforhold..

 

men går du på gulesider.no og skriver inn asfalt og stedsnavnet ditt så burde du finne endel navn på firma som enten har webside, ellers så prøver du firmanavnet på google.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg har funnet av info på nettet er så enkelt som:

 

http://www.asfalt.no

 

gå på private..

 

Prisantydning for asfaltering av ca 100 m2 gårdsplass er ca kr 15.000,-

mva inkludert, eventuelle underarbeider kommer i tillegg.

 

 

 

dette er en webside, vet ikke hvordan lokasjonen din er iforhold..

 

men går du på gulesider.no og skriver inn asfalt og stedsnavnet ditt så burde du finne endel navn på firma som enten har webside, ellers så prøver du firmanavnet på google.no :)

 

 

Takk for hjelpa, rart jeg ikke tenkte på http://www.asfalt.no doh

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 12 years later...
På 28.3.2005 den 8:21 PM, slayer skrev:

 

Synes svaret du fikk var uhøflig . Ikke for å være frekk men hvorfor i h......

oppfordrer folk til å være romslig og høflig 

Tror du jeg gjør det altså? Det hadde jeg ikke tenkt på du....

Er vel litt vanskelig det siden det er påske, ja jeg vet det er hverdag i morra, men jeg tenkte at jeg kunne høre om noen visste ca pris her da vettu, gidder ikke å ringe å høre hvis det er drit dyrt for det har jeg ikke råd til..

 

Du syns spørsmålet mitt var teit å slenge ut på ett bilforum, men hva er det vi kjører på da? Vann?

Syns vel heller det er teit å spørre om hva aldresgrensa på sprit i Sverige er som det ble spurt om i en ana tråd her. No offence.

 

Overse neste tråd du syns er teit du.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår