Gå til innhold

Bilder av Norske TT`r

Ranger emnet


THOmaz

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tøft!! Hvem farge er det du har på din TT da?? Det var 225hk quattro du har eller?? Har montert just understell styling dekk/felger og litt annet nå. Bilder kommer vel senere tenker jeg meg. Du får ligge ut bilder av bilen før du gjorde noen da, sånn at vi ser før og etter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

nei har 180hk quattro.. ca orginal enda, men får 19" hjul ut i neste uke forhåpentlivis, å høydejusterbart ligger klart.. skal også ha ny front,hekkspoiler,225 hekk + få mer fres i motoren=) chip å feritta nå først,åsså kansje turbo å intercooler å dyse etterkvart.. å bilder kommer så fort jeg får tatt noen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hei dere som har tt biler jeg driver en side som heter http://www.audi-racing.no og der er det litt lite TT, har en som jeg mener er den gromeste, men skulle gjærne hatt flere.

så send oss en mail med bilde og info om bilen så legger vi ut

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

 

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
har prøvd å lagt ut bilde flere ganger, men får de ikke til.. hva gjør du for å legge ut bilder sånn som tt'en over? kom akurat hjem fra ts-racing nå foresten.. fått chip å forge dump, funker rått=) 220hk, 340nm.. TS anbefales virkli..

 

Gå inn på http://www.photobucket.com , lag deg en konto der.. Så laster du opp bildene der.. Når bildene er lastet opp så ser du under hvert bilde, velg den som står IMG foran og kopier bilde linken og lim den inn her..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bildet er tatt i sverige hos en kamerat av meg som har en gammel hangar som dere ser inneholder et gamel jagerfly. Drit fett sted å ta bilder az.

 

Håper andre TT eiere snar får lagt ut bilder av bilene sine her?? Vi er ikke mange men vi må stå sammen vi som er ikke sant?? HEHE venter i spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår