Gå til innhold

Hvor mange Seat entusiaster er det i Norge?

Ranger emnet


Zamot

Anbefalte innlegg

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har også jeg fått meg egen bil. Jeg hadde mest lyst på vw eller audi, men fant ikke bra biler i min prisklasse. PLutselig fant jeg en rød SEAT Corboba Vario fra 2000 med 73400 km på telleren hos fjetland på Forus. Den har hele 60 spinnville hester under panseret, men den gikk overaskende bra. Skrev kontrakt i dag, og henter den i morgen. Utrolig billing forsikring... 5900 med eier på 19 år, 20 % bonus 12 000km i året, delkasko.

2001 Volkswagen Golf stv 1.6 16v highline

1991 Volkswagen Golf CL 3d 1.6 TD "Miljødiesel"

1994 BMW 520i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
skulle ikke dratt sammen seat og skoda da?

det hadde vært veldig kult fra mine øyne.

jeg liker begge merkene og syntes vacn er litt for forandrings villige iom at dette faktisk er vag biler.

 

 

Det ble nå engang sånn at jeg lagde SEAT-forum da det er få Skoda-entusiaster (men det har vel blitt fler av dem, og kommer vel ikke akkurat til å minke). Hvis vi noen gang tar det skrittet og lager en klubb (dvs. med org. nr, medlemsavgift osv), så er det sikkert fint å ta med Skoda. Skoda-sjåfører er uansett veldig velkomne til SEATforum! :)

 

Mente du egentlig "litt for lite forandringsvillige"?

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Blir vell en Seat entusiast jeg og nå ;)

 

Planen var å hente en Leon 4 Cupra IDAG, men forrige helg ble lettmcen min stjålet, så jeg mangler de siste 30 000kr til den bilen.

 

Derfor blir det nå en Ibiza Cupra om alt går etter planen :)

BMW 535D Hartge

X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vell en Seat entusiast jeg og nå ;)

 

Planen var å hente en Leon 4 Cupra IDAG, men forrige helg ble lettmcen min stjålet, så jeg mangler de siste 30 000kr til den bilen.

 

Derfor blir det nå en Ibiza Cupra om alt går etter planen :)

 

Får du ikke resterende 30.000,- i forsikringspenger da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nei de 35000kr som sykkelen skulle selgest for 4 dager etter sykklen ble stjålet kan jeg se lenge etter, siden Terra "har gjort en feil", og ga meg ansvar isteden for Kasko...............

 

Men fikk litt orden på økonomien, pluss at han med Ibizaen ikke ville selge likevell.. Så endet opp med en mye sværere A6 :)

BMW 535D Hartge

X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Eg får ikke registrert meg! Prøvde en gang, men det skjedde en feil så når eg prøver igjen får eg bare beskjed om at brukernavn og epost er i bruk, men eg klarer ikke å logge inn. Er det noen her som er admin på seatforum som kan hjelpe meg?

Jetta 85 - The funkmobile

Seat Leon - Bruksbil

 

Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg får ikke registrert meg! Prøvde en gang, men det skjedde en feil så når eg prøver igjen får eg bare beskjed om at brukernavn og epost er i bruk, men eg klarer ikke å logge inn. Er det noen her som er admin på seatforum som kan hjelpe meg?

 

Det er noen navn/epostadresser som er sperret, send meg en mail til admin@seatforum.no med navn/epost du prøver å bruke så skal jeg hjelpe deg. :)

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår