Gå til innhold

Verdi på Lada 1500s?

Ranger emnet


WorteX

Anbefalte innlegg

har mulighet til å kjøpe en ganske strøken Lada 1500 sport. 1982 mod. Bilen er i strøken teknisk stand, men har en bungel på høyrebakskjerm og rust i hjulbrønnene. gått 71000, kjørt av en gammel gubbe fram til november 2004 da den ble avskiltet. Originale sports-setetrekk og turteller sitter i og. Bilen er mørk gul ganske fin i lakken, lite skader. Jeg lurte på hvor mye en sånn bil er verdt ca. og om de er et sjeldent syn her i Norge? han som har den nå skulle ha 2000 for den. Jeg kommer mest sannsynlig til å kjøpe den for uansett er det ikke så masse å tape:)

*Bakhjulstrekk 4 Life*

 

O1985 Volvo 740 Turbo (rullende prosjekt)

x1986 Volvo 740GL (solgt)

x1986 Volvo 240GL (Solgt)

x1998 Honda sfx (Solgt)

x1984 Opel Rekord 1.8s (Solgt)

x1977 Volvo 244L (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Disse bilene er ikke verdt så utrolig masse! Dyreste jeg har sett kostet 15000 og den var drit rå! Men normalt så ligger dem vel på priser fra 2000 til 5-6000! De "dyre" er jo med skilter og eu ok da! Leter etter en slik en selv i traktene her men det finnes ikke så mange igjen av dem!

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

 

tåler jo smell som en 240 omtrendt..... :)

 

 

svekka eller...lada er en kul bil med sjarm...men tåler ikke på langt nær så mye som en 240.....

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse bilene er ikke verdt så utrolig masse! Dyreste jeg har sett kostet 15000 og den var drit rå! Men normalt så ligger dem vel på priser fra 2000 til 5-6000! De "dyre" er jo med skilter og eu ok da! Leter etter en slik en selv i traktene her men det finnes ikke så mange igjen av dem!

 

Kompis av meg har akkurat fått inn en dønn strøken en, som han skal selge.

Befinner seg på Jessheim, interessert?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vell vært 2 og en halv bugg!!!:p

har sjekka litt rundt!! finni ut at prisene ligger rundt 2-6 tusen!

 

 

Ja.. det er ikke en slik bli gidder å gi mye penger for.. er ikke akuratt status bil.. Men de tåler en trøkk

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
lada er faktisk ikke så mye dårligere enn andre ting fra samme årstall......

 

tåler jo smell som en 240 omtrendt..... :)

 

 

 

Tør vel påstå at Lada er av bedre kvalitet enn volvo. Har brukt min aktivt i over 2år nå.Trur faktisk ikke du får tak i en bil som tåler mer juling...

Skulle kjørt gjennom hvilken som helst sur 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør vel påstå at Lada er av bedre kvalitet enn volvo. Har brukt min aktivt i over 2år nå.Trur faktisk ikke du får tak i en bil som tåler mer juling...

Skulle kjørt gjennom hvilken som helst sur 240.

 

To ord som ofte blir forbyttet når man prater om Lada, er kvalitet og simpel.

Er solid skrudd sammen, men pokker så simple biler.

Og er nok omtrent like hard som en 240, men er lavere vekt på Lada'en.

Sikkerhet er ikke akkurat så mye gjennomtenkt heller, så ville nok heller sitti i 240'in hvis de smalt sammen.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår