Gå til innhold

Selges: Go-Kart selges billig!

Ranger emnet


Vil ha skyline

Anbefalte innlegg

Nå har jeg bestemt meg for å selge Go-Karten min fordi jeg skal kjøpe moped. Det er en Top-Kart 100cc Yamaha. Må kjøres i Formel Yamaha Klassen. Selges med: Tralle, Ekstra felger med regndekk, Amb tidtaker/turteller, ekstra drev, en del verkøy og noen ekstra deler som er ganske dyre og kjøpe nye, rundetidtaker som man MÅ ha på løp. Hvis man ikke har den må man leier for 400 kr per løp. Koster en del. I tilleg følger det med en ekstra Yamaha motor med helt ny Sylinder og stempel, Nettop lagt ut over 3000 kr i deler på den.

 

Kontakt meg på Pm eller skriv her hvis dere er interresert. Karten skal selges for 15 000 eller bud. Da følger den ekstra motoren med. Dette er veldig billig fordi jeg vil ha den vekk fortest mulig.

 

Mvh Fredrik

Bilder fra ett løp på trøgstad:

 

Fredrikgo-kart.jpg

 

Fredrikgo-kart1.jpg

 

Bilder fra garasjen:

 

P3230010.jpg

 

P3230006.jpg

 

P3230009.jpg

[x] 2000 Topkart Yamaha 100

1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC

[x] 1987 Fiat Croma Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3000,- er de eneste jeg har,men sikkrt en vanvittig morro gokart,men litt for dyrt!Skulle ønske de kunne ha bygd en go kart bane her i nærheten!!Blir så sint!!Det er ingen aktiviteter for folk som liker motorsport i nærheten!!Det er litt synd,fordi jeg syns å kjøre go kart er utrolig morro!!Brukte nesten 2000,- på en go kart bane i piteå!Beste ferien på lenge!!

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan love deg at du hadde ikke angret hadde du kjøpt go-kart, jeg for min del syns at det er noe av det gøyeste man kan gjøre, men i og med at min stefar kjører aktivt rallyrcross i NM så er det liksom det som blir proritert, og da er det ikke så mye tid for meg å kjøre løp og slikt. I tilleg til at jeg gjerne vil kjøpe meg moped.

 

EDIT: Skal prøve å komme meg ut i garasjen en av de nærmeste dagene å ta bilde av alt som følger med, det er ganske mye.

[x] 2000 Topkart Yamaha 100

1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC

[x] 1987 Fiat Croma Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte heite hore satan at det ikek er go kart bane i nærheten!!!!!!!

Skal skrive brev til kommunen!!!også skal jeg gi dem inn!!! angry

Skulle ha kjøpt den hvis jeg hadde hatt go kart bane i nærheten!!Kunne jo ha kjørt til sentrum!Bli gatas tøffeste!!ta en liten burnout på glattisen!

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
hmhmhmmm, Hvem passer denna for? Du sier du skal kjøpe moped? du er altså 16? Funkern greit for en nybegynner på 18? eller er det waste of time og da heller gå rett på 125 med giiiir :D

 

Hvor bor du?

Jeg ville sagt at du tjener mye mer på å begynne å kjøre en kart av denne typen her enn å gå rett på 125 med gir.. Det har noenting å gjøre med at når du kjører med gir er det så mye mer å holde styr på.. Denne karten her passer til alt fra 14 åringer og opp til 100 år for å si det sånn.. Jeg vet om en del godt voksne menn som kjører karter av denne typen, siden vekt og størrelse ikke har så mye å si i denne klassen.. Det er en minimumsvekt på 170 kg med kart og fører som gjør at de minste pjokkene uansett må ha ganske så mange kilo ekstra lodd for å oppfylle minstekaravene..

Jeg bor i Bergen..

 

Mvh Fredrik

[x] 2000 Topkart Yamaha 100

1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC

[x] 1987 Fiat Croma Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår