Gå til innhold

girkasse Nissan Bluebird ??


VolvoMan

Anbefalte innlegg

Noen som kan fortelle meg om girkassen til en Nissan bluebird 2,0 LX 1986 passer på en Nissan Bluebird 1,8 Turbo SR 1987 modell..

 

Ellle er den noen ander kasse som passe siden ingen bil opphugge har til bilenjeg skal ha til

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

kjøpte meg en blå-fugl turbo ista. og han jeg kjøpte den av hadde to gir kasser. den ene er org. turbo kasse, men den andre er fra en prerie... 1,8gl.. det er samme gir kasse.... i motoren min sitter det en prerie vei aksling..

kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs)

------------------------------------------

bmw 318I E-36 94 mod (solgt)

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stanza == Bluebird når det gjelder motor/gir og alt det der vel?

Stanzaen kom vel bare med to motorer her i norge: 1,8sgl og 1,6... asså CA16 og CA18... men skal nok ikke se bortifra at bluebird passer dem og... VOLVOMAN: det står en Stanza på metall og gjenvinning nå, så hvis du skal ha kasse så kan du jo høre hva de skal ha som pris... men prøv å prut litt ihvertfall... ;)

Toyota Sportsbil Club Norge!

www.tscn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stanzaen kom vel bare med to motorer her i norge: 1,8sgl og 1,6... asså CA16 og CA18... men skal nok ikke se bortifra at bluebird passer dem og... VOLVOMAN: det står en Stanza på metall og gjenvinning nå, så hvis du skal ha kasse så kan du jo høre hva de skal ha som pris... men prøv å prut litt ihvertfall... ;)

 

 

ok skal sjekke det

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
kjøpte meg en blå-fugl turbo ista. og han jeg kjøpte den av hadde to gir kasser. den ene er org. turbo kasse, men den andre er fra en prerie... 1,8gl.. det er samme gir kasse.... i motoren min sitter det en prerie vei aksling..

 

det er IKKE samme girkasse.

turbokassa har en helt annen betegnelse. er forskjell på alt fra olje og drev til.. tja, styrke? :)

men ja, de er like som i utseende og funksjon. sier seg kanskje selv at nissan har lagd to forskjellige typer kasser: en til 136hester og en til 109?.

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...
Noen som kan fortelle meg om girkassen til en Nissan bluebird 2,0 LX 1986 passer på en Nissan Bluebird 1,8 Turbo SR 1987 modell..

 

Ellle er den noen ander kasse som passe siden ingen bil opphugge har til bilenjeg skal ha til

 

Hei på deg! det går ikke ann å få det til, desverre.

Har de motorene og tilsvarende biler stående, og vet at det går ikke. Har en Bluebird 2.0 LX, '86 modell til daglig bruk jeg, kjempe fornøyde med henne, men hu begynner å bli slit i girkassen sin nå. om du har lyst til å selge din 2.0 LX, så ta kontakt. Hilsen, AmaLyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! det går ikke ann å få det til, desverre.

Har de motorene og tilsvarende biler stående, og vet at det går ikke. Har en Bluebird 2.0 LX, '86 modell til daglig bruk jeg, kjempe fornøyde med henne, men hu begynner å bli slit i girkassen sin nå. om du har lyst til å selge din 2.0 LX, så ta kontakt. Hilsen, AmaLyn

 

Bilen er nok solgt for mange år siden, og sener eier har varake den, så den er nok blitt til spiker.

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår