Gå til innhold

Varmeapperat vifte til besvær


ViceGuy

Anbefalte innlegg

Har også endel problemer med viften min, det kan virke som den lever ett helt eget liv, får den fungerer ikke helt som den skal, virker som det er skjeldent at den sviver (sviver når jeg slår på AC, pga da overstyres den via ant system/relè)

Motoren har en tendens til å bli litt varmere enn normalt, la merke til idag tidlig etter en times kjøring at nålen var oppe mellom M og A'n.

 

noen som har vært boti dette før?

tenkte å høre her før jeg bytter alt som er av følere og relè.

var nedom Ford, men di visste ikke, di ville selfølgeli koble den til computaren så di kunne få litt penger.

 

takker for all hjelp.

15 Nissan Leaf Nordic

05 VW Caddy 1.9TDI
x08 Volvo S40 1.6D Mom
x96 Ford Mondeo 2.0 GLX
x68 Peugeut 404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror jeg jammen jeg fant ut av feilen med min da:) for den går bare på trinn 4 :ford: men når jeg skrur av varmeapparatet så er det noen ganger den går fortsatt(selvom jeg vrir den til den rundingen) det er vel bare dårlig kontakt i bryteren det kansje? eller?

http://www.teamrosa.com

 

Kjør hardt, kjør stil, kjør fort med bil, kjør FORD, uten tvil=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Nå har jeg vært borti flere problemet med vifta mi. Først bytta jeg motstandspakka. Litt etter det begynte vifta å få mange stygge ulyder, og så gikk sannelig den nye motstandspakka igjen. Varmegang, og ødelagt motstand. De på Ford sa det var vifta som dro tungt, og deretter ødela motstandspakka. Dro da bare på høggern og fikk vifte og motstandspakke fra en mondeo som hadde gått 190 til 400 kr. End of story :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Va ein tur til Kr.sand i går. På vei heim vile ikke vifta svive lenger. anger2

An sto bare og putra på ingen ting. Funka fint inn og neste hele veien tilbake. Har gjort sånt ei gang før au. Men da funka an ei stund seinere. :shake Er ikke noe liv på noen stillinger, nå.

 

Er det bryteren eller den berømte resistor paken som det er snak om over???

 

til deg er det den berømte "resistor paken" under hanskerommet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår