Gå til innhold

Wankel i en Lada

Ranger emnet


Torky

Anbefalte innlegg

Går bra med Ladaen....sånn bortsett fra bruker en del olje (som jeg mistenker lekker ned på klutchen) og at det smalt litt tidlig på nyttårsaften for meg. Klarte å krølle halvparten av venstre forskjerm sammen til en liten klump, men etter et par kvelder i garasjen hos en snill onkel og litt rød lakk jeg hadde liggende var den vakker igjen (skjermen ser riktignok ut som den egentlig skulle stått på en bilcrosser :D ).

Skal sveise i ny til sommeren...fristet ikke å begynne med slikt i -20.

 

Har du kjøpt deg delevolvo? Har alltid skjønt at du egentlig var en skap-volvofan ;)

- '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen.

- '68 Ford Mustang HT, hobbyen.

x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet)

- '76 Lada 1500S (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på tur til å kjøpe raketter, så jeg hadde ikke drukket enda :D

Gikk forresten mye verre med VW Ventoen jeg traff.

Har kjørt forsiktig hele tidlige delen av vinteren pga. dårlig føre, når det endelig ble godt vinterføre ble jeg for sikker på føret, og når man traff på en plass som var polert av vinden måtte det bare gå galt.

 

Mustangen er det liv i, men jeg tror jeg åpner motoren til våren. Fikk dobbel registerkjede, oljepumpe og pakningssett i julegave, vannpumpe har jeg fra før. Så får jeg se hva som trengs å byttes.

Får se om jeg tar meg en tur sørover i sommer, klarer aldri å planlegge så langt fram i tid.

 

Lada er tøft....ihvertfall gammel med bakhjulstrekk. Om den overlever noen år til (til jeg får meg annen bruksbil og mer penger) har jeg lyst til å bygge den om til baneracer :D

- '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen.

- '68 Ford Mustang HT, hobbyen.

x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet)

- '76 Lada 1500S (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår