Gå til innhold

Streetracer CRX


Karina

Hva synes du om Streetracer CRX'en?  

47 stemmer

  1. 1. Hva synes du om Streetracer CRX'en?

    • FET bil !!
      26
    • Kul, men litt overstyla.
      9
    • Helt ok
      7
    • Fæl, liker ikke styla biler o.l
      5


Anbefalte innlegg

Fet bil, men den fronten ligner litt på den fronten på en Opel som går her irundt :D Brøyting tar komunen seg av, for å si det sånn :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Jammen har de klart å få en crx til å bli fin og gitt!

 

 

Jajaja, da gjenstår det bare å se om samme firma klarer de med Audi å da?? hehehe

*mobbe NoLimit littegranne* Neida det finnes faktisk helt greie Audier der ute :) Ola sin f.eks. Helt grei. Ikke no dill dall. Bare motor ;) Og elektriske knapper og duppeditter, og ABS og sånt. hehehe

*more seg kongelig*

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HondaBabe

 

 

 

Jajaja, da gjenstår det bare å se om samme firma klarer de med Audi å da?? hehehe

*mobbe NoLimit littegranne* Neida det finnes faktisk helt greie Audier der ute :) Ola sin f.eks. Helt grei. Ikke no dill dall. Bare motor ;) Og elektriske knapper og duppeditter, og ABS og sånt. hehehe

*more seg kongelig*

 

Ok jeg trekker det tilbake.. nå ble jeg lei meg..

Gir meg med en gang jeg så denne ikke sporer helt av også! ;)

Fin CRX den der.. helt sikkert nydelig bilen din og! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HondaBabe

 

 

Ola sin f.eks. Helt grei. Ikke no dill dall. Bare motor ;) Og elektriske knapper og duppeditter, og ABS og sånt. hehehe

*more seg kongelig*

 

lol lol lol lol lol lol

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har spillt et bilspill som går ut på å bygge den feteste streetracer'n og slå alle andre horer? Den CRX'n der er temmelig lik en bil i spillet der...

Et eller anna med Illegal Street Drag eller no .. Midtnight Outlaw Illegal Street Drag kanskje? Gidder ikke starte andre pc'n for å se hva det het, gidder heller ikke å finne cd'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår