Gå til innhold

Er dette mulig?

Ranger emnet


Kennet

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

larvik - porsgrunn e18 pluss litt riksvei (26km) på 10 minutter en torsdagsmorgen klokka 4 går ann med 100hk :)

Vet ikke hvor mye det er i snitt jeg? rett under 160 kansje?

Så skulle tro det er mulig å kjøre 44.4km på 20 min, iaffal om det er lignende vei.

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

 

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man ikke bare ligge i ca 130 km/t for å klare det på 20 min da? 44 km og du har 1/3 time på deg... 44 x 3 = 132.. Stemmer det, eller er jeg helt på tur?

Kvarter så må du vel ligge i ca 175 km/t hele veien.. Ganske stor forskjell på de 5 minuttene! Skal ha ganske sprek bil skal det gå på et kvarter.. Lierbakken sinker jo endel, men når du har kommet deg opp der, så er det jo stort sett bare nedover og bortover resten av veien! Plattan i mattan..

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lover du meg ingen kontroller så skal jeg greie det med Sierraen på under 20 min, skal greie 5 mil på 20 min på slike veier, hvis jeg ikke tar helt feil.

Kanskje jeg greier å få manifolden hvit for godt nå, rødt er ingen problem serru.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gjøre strekka litt lengre... Kongsberg - Lillestrøm går ihvertfall på 1.07...før den nye veien fra Hokksund til Kongsberg ble bygget. :D Nå går det vel på under timen...finner jeg ut til sommeren,en tidlig mandags morgen ;)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i allefall ikke no prob å ha marsjfart på 150 med sierra, men svinger liker vi ikke så godt da, men så vidt jeg har skjønt er dette relativt fine veier.

 

Noen som har prøvd E18 mellom Arendal og Grimstad?

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår