Gå til innhold

Dårligste unnskyldningen for at politiet stoppet deg!

Ranger emnet


audifanatic

Anbefalte innlegg

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg og 3 kompiser og en venninne var ute og kjørte en torsdags natt. så stoppet politiet oss, lurte på om vi var skoleungdom, ja sa vi. Så lurte han på hva vi drev med 05 om natten en torsdag, så sa vi at vi rånte. Det kunne han ikke skjønne, så da begynte han å ransake bilen.. hehe! idiot!

1999 -Audi tt 1,8 turbo

1988 -Audi 100 2,3l (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble stoppa i rutinekontroll når jeg hadde mercedesen. For de som ikke vet hvordan en w126 S klasse ser ut i fronten, så har den tåkelys innfelt i hovedlyktene. Det er standardbelysning når man slår på bilen og er selvfølgelig orginalt! :)

 

Fikk beskjed av politiungene (politistudentene) at de lyktene måtte være ulovlige siden spredere/tåkelys skal være på fangeren under hovedlyktene.

 

Fikk etter mye om og men forklart at lyktene er jo orginale på bilen. Irriterer meg bare at de er så dumme.. Nå er jo ikke alle det, men disse 4 var det.

07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack

65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18

x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE

Selger: B28E kam (ny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rev brekk i ei gate en gang, lå godt på tverra å fikk retta den opp igjen, så plutselig ser jeg noen blinker med langlysa bak meg, trodde det var noen kjentfolk så jeg trykte på nødblinken. Plutselig kommer saftblanderne på. Jeg stoppa og politimannen kjørte ved siden av bila mi å sa at hadde det ikke vært for at han hadde et oppdrag nå, hadde jeg mista lappen osv. Men tror det mest var skremselspropaganda ettersom han var helt alene å da ikke har noen bevis på herjekjøring som kunne ført til fratatt førerkort =D

"How fast do you like it?!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt stopp 2 ganger av snuten.

1. gang var i 112km/t i 80-sona. Fikk 6000kr i bot og 2 prikker. Da med 240'en.

2. gangen var i 127km/t i 80-sona og mista lappen i 10 mnd, 8000 i bot og 21 dager betinga fengsel med prøvetid på 2 år. Da hadde jeg BMW'n

Var ca 1 år melleom de gangene jeg ble stoppa. Så jeg har betalt min del til statskassa nå synes jeg :D blir dyrt i lengden dette... :P men begge gangene var jeg hyggelig og snill og viste tydelig at jeg angra på at jeg kjørte fort. Jeg gidda ikke se lasermålinga noen av gangene, for jeg visste at jeg hadde kjørt altfor fort.

 

2. gangen jeg ble stoppa kom han snuten som vinka meg in med den standare:"du vet vel hvorfor du ble stoppa nå..." og jeg har ikke sett noen politifølk langs veien siden de har ett "hemmelig" skur oppi skauen som de sitter å måler fra, så jeg svarte han nei, og da bare lo han kvalmt og sa jeg måtte kjøre inn til siden... fikk lyst til å smøre knyttneven i tryne på han dusten som vinka meg inn... men han andre jeg prata med var grei. Han sa at det ikke var "verdens undergang". men det var det siden jeg elsker å kjøre bil :D går bare å teller dagene nå til jeg kan ta oppkjøringa igjenn :D

 

Som flere har sagt: FUCK THE POLICE!!!

87 Volvo 240 GL B230K

 

240 = GO 40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 21 starta jeg og to kompiser et underholdningssenter i Tromsø, DarkLight AS. Vi bygde opp lokalene sent og tidlig og endte ofte opp hos en av oss rundt 4-5 tia på natta for å planlegge neste dag.

 

En av medeierne hadde en Yaris leiebil fra AVIS en periode og jeg klarte å glemme permen min med alt av dokumenter i bilen så han måtte kjøre en ekstra tur for å levere sjitn. Dermed sitter vi altså der i Yarisen og småprater utfor huset da en snutbil ruller forbi i rundkjøringa like ved. Vi legger knapt merke til det men etter 2 minutter så dukker dem plutselig opp på parkeringsplassen og går framover til bilen.

 

Kompisen min tar ned ruta og blir spurt etter førerkort og vognkort. Han beklager at han ikke har førerkortet sitt med seg ettersom han sprang rett ut av dusjen for å levere nevnte mappe osv, men viser fram vognkortet. Han begynner å spørre om hvorfor bilen eies av Arctic Bilutleie, hvorpå vi forklarer at bilen er fra AVIS osv. Vi er begge pent kledte og virker absolutt ikke hverken kriminelle eller mistenkelige. Han første karen kaller på sentralen og sjekker opp personnummeret siden han ikke hadde med seg førerkortet.

 

Etter noen minutter kommer snut nr. 2 fram til bilen, stikker hodet i vinduet og sier: "Det lukter hasj her. Hold hendene synlig og gå ut av bilen med en gang." Vi ser på hverandre og trekker på smilebåndet. Vi er vel ikke helt sikre på om han spøker eller ikke. Det viser seg at han kødder ikke, så vi må ut av bilen.

 

En Yaris Verso har EKSTREMT mange rom, luker og oppbevaringsplasser så dem bruker ei EVIGHET på å gå igjennom bilen med MagLites, og vi må naturligvis også vrenge lommer osv. De finner naturligvis ikke noe mistenkelig og konluderer med at kombinasjonen av parfymen og shampoen som kompisen min hadde brukt lukter som HASJ!!

 

Vi fikk naturligvis ingen beklagelse for feiltagelsen eller at de hadde kasta bort 45 minutter av tiden vår. De unnlot å skrive forlegg for førerkortet som var glemt, men det skulle da bare mangle...

 

Respekt for politiets evne til å lukte shampoo og parfyme? Neppe.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Jeje, pissgammel tråd, men føler den fortjener en plass på toppen =P

 

Har kun blitt stoppet en gang, og det var rutinekontroll. Han så ikke på skiltene eller noe, og det eneste han spurte om var om det var noe alkohol i bilen.

Da svarte jeg bare "Nei, er du gal? Bilkjøring og alkohol hører ikke sammen" =P også sendte han med videre...

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble stoppet mye i gammle bilen min, en opprusta, nedtagga/nedtusja 190e, ble vel sånn ca stoppet i alle kontroller som var, både teknisk og laser, uansett om jeg holdt meg under fartsgrensen.

 

2 av gangene er verdt å nevne, den ene var jeg på vei til kjæresten min, hadde lånt hengeren på jobben, ble stoppet på utsiden av huset til kjæresten. De spurte om hengeren var min, nei svarte jeg, den hører til jobben.

Så lurte de på hvorfor bilen min så ut som den gjorde, jeg sa at vi hadde kjedet oss en kveld, og da var dette resultatet:P

 

Den andre gangen jeg ble stoppet, hadde jeg vært på jobben og kastet noe skrot, så at en v70 stoppet i rundkjøringen på oppsiden, og kjørte en saaaaakte runde rundt, så så jeg at de kom nedover bakken, så stoppet de i utkjøringa på jobben og bare så på meg.

Jeg bare satte meg i bilen og kjørte nedover bakken, da blinket de først med 1000m, jeg ga f*** så kom blålysa, da stoppet jeg på en parkeringsplass på siden av veien, de spurte om førerkort og vognkort, jeg ga det til han som spurte, så gikk jeg ut av bilen, da kjente hun som satt i bilen meg igjenn(fra den første kontrollen), så da var alt ok:P

 

Legger med bilde av bilen, så forstår dere hvorfor jeg ble stoppet:P

 

DSC_0455.jpg

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

 

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Læreren min fortalte at han hadde vært på noe banekjøring el. .no, UP hadde no kjøring på gang der.

En av sjefene skrøyt visst av at han hadde pressa en bil av veien, som skulle stoppes, det døde folk i den bilen og han gikk å skrøyt av det, slike folk skulle vært avliva, på verst tenkeligen måte.

 

fy faen, da er man sjuk i hue!

 

Men ingenting overrasker meg med Telemark-politiet!!

 

Blitt stoppa pga manglende skilt bak(vi var og sladda oppi funkelia-skisenteret i kongsberg) han sjekka meg opp og alt var i orden, jeg måtte bare få fiksa det, noe jeg gjorde i etterkant.

Men har hørt historier som er sanne som er helt vanvittige, på grensa til at jeg ville hatt anarki lissom.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri blitt stoppa av purken, men husker en gang jeg skulle til en kompis. Kjørte en 3er golf, var i 6 tia på kvelden dette. Kjørte på en vei med 90sone, det var ingen bak meg og ingen fremfor meg og en veldig lang rett strekning. Da bestemte jeg meg for at jeg ikke gidda og ligge i 90, så jeg gassa på litt mer, havna vel i 120km`t. Plutselig hørte jeg sirenene, jeg så i speilet og trur du det ikke, der var unkel blå, blinka og herja med lysene, blålys, langlys og sirener, heile pakka. Tenkte med det samme at no rauk denn førerkortet ivertfall, var diverse mangler på bilen akkurat da også. Var autovern på begge sider av veien, så forbi meg kom de ikke. Bestemte meg da, for at jeg kunne liksågodt bare holde denn farta, for jeg kom jo til og bli stoppa alikevell. Fant meg en avkjørsel til en annen vei, blinka meg inn og begynte og avpasse farta til avkjøringa, la meg ut og svingte av veien. Kikka da i speilet og så da politibilen suse forbi, han var tydligvis ute på et annet oppdrag. Fyy faan hvor glad jeg ble, da jeg så politibilen bare suse forbi.:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår