Gå til innhold

UP-biler

Ranger emnet


bmw-styling

Anbefalte innlegg

Originally posted by bmw-styling

Bilmerke: Peugeot 406

Reg.nr: CF15766

Patruljested: E6 (Hamar - Oslo)

Beskrivelse av bilen: Sivil UP, 4-dørs, burgunderrød, 17" eller 18" felger, senka bil med solfilm på alle rutene unntatt frontruta.

 

Solfilm på siderutene forran er ikke lov da :D Noen burde ringe å informere dem blah

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 614
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet ikke om det er lov å poste bilder av de.. Men det driiiter vi i ;)

Er iallfall en nissan almera/primera, svart, to små ekstralys..ikke sota ruter, xenon lys..

regnr: JU 79492

veldig dårlige bilder

Bilde63.jpg

Bilde64.jpg

Holder til i hønefoss.. Det vet jeg GODT, etter å ha lagt to breeeie sladder i hfs sentrum med de bak.. folk fra jessheim/hfs så kansje jeg ble stoppa på shell (blå gammel bmw)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RSCoz

Ang di to sivilbilene.. puggene

 

Den blå er UP sin bil, den pendler romerike-hamar-alvdal (RV3) Den er det min nabo som disponerer. Den er utstyrt med senkefjærer, 17" felger, solfilm og en V6 motor på ca 200hk..

 

Den røde tilhører Hedmark politi distrikt (Hamar politikammer)

Den har en turbomotor på usikkert antall hk, det var den det sto om i avisen for en tid tilbake, for det var montert chip i den.

Men det er nå fjernet, men den går på ca 1.7bar i ladetrykk.

 

Kilde: Bertel O Steen

 

 

Vet du om den blå bilen brukes i Oslo (Stovner) også? Har muligens sett en på vei til Stovner politikammer ved et par anledninger.

 

Stemmer det at både den røde og blå ser identiske ut med samme styling (tona ruter, store felger, senka understell osv. )utvendig?

 

Hva stod det i avisa om den røde? Det må jeg ha gått glipp av!

Turid Laila, Pondus og Jokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Snuten i Tønsberg fikk nytt leketøy for et par måneder siden. En anonym mørk grå Mercedes ettellerannet sedan. Da den var inne på service for litt siden hadde de allerede tjent den inn! (pris: ca 1.000.000+)

 

En annen bil jeg har sett, var en Corolla STV på e-18 ved stokke. Lys grønn metallic.

 

 

Så en liten historie:

 

For to år siden drev jeg og tuslet opp fra drøbakstunellen i retning drammen i lastebilen min. Nesten oppe, og i snilefart ble jeg passert av en mørk grønn mondeo stv, med hjulkapsler, olebrumm gardiner (sånna med sugekopp) i rutene, og alt annet familieutstyr som barnestoler, og slikt. Litt etter passerte en R-sykkel... litt fortere. etter et par minutter, så jeg det blinka blått lengere fremme, og der stod to lett gjenkjennelige kjøretøy; En grønn Kawasaki R sykkel, og en mørk gronn olebrumm-mondeo.....

 

Er det noen andre enn meg som har sett denne bilen? Den hadde blålysa bak skjult innenfor bakruta, helt øverst, og hadde IKKE rutesoting. Har ikke sett den siden, selv om jeg har vært der mange ganger etterpå. Kan det være de bare hadde olebrumm i ruta til de fikk sotefilm???

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilmerke: Toyota Avensis stasjonsvogn

Reg.nr: Ukjent

Patruljested: E6 mellom Oslo og Gardermoen

Beskrivelse av bilen: Hvit, sivil og nøytral bil, to diskret blålys i grillen foran, ingen blålys bak, ett blålys på taket (antakligvis midlertidig saftblander), bilen ble sist observert i går ved avkjøringen til Sharif Dekksenter sørover på E6.

Turid Laila, Pondus og Jokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skidracer

Er det noen andre enn meg som har sett denne bilen? Den hadde blålysa bak skjult innenfor bakruta, helt øverst, og hadde IKKE rutesoting. Har ikke sett den siden, selv om jeg har vært der mange ganger etterpå. Kan det være de bare hadde olebrumm i ruta til de fikk sotefilm???

 

Tror ikke denne bilen ruller i tjeneste i Follo lenger. Har ikke sett noen mørke grønn stv sivilbil her de siste årene, verken mk2 eller mk3. De bruker ikke soting på vinduene her i gården faktisk.

Men den olebrum-Mondeoen hadde lurt meg ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at rundt Ulven i Oslo går/gikk det en Audi S8, svart med tonede ruter. Blålysene sitter i grillen skjult og går veldig bra! Kjørte forbi han da han cruiset Ulvenveien og han hang seg etter. Ikke at jeg kjørte rask bil. Fyren som kjørte var rundt 45, tynn med bart og faktisk snill! Kallte meg bare for jævla tulling og dro videre!

 

Kongsvinger politiet bruker som regel stasjonsvogner av diverse typer men har dem KZ skilter er det bare å roe ned! Hissige små nisser!

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fikk bare plutselig lyst til å dele noe med forumets medlemmer..

 

Min bil har tidligere tilhørt en lensmannkontor...Vet ikke hvilke, men bilen er fra sotra, ifølge de svarte platene bak skiltene....

 

Kanskje den har vært med å stoppe noen i bergensområdet i sine tidligere dager :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår