Gå til innhold

UP-biler

Ranger emnet


bmw-styling

Anbefalte innlegg

  • Svar 614
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

22188d1302701696-up-biler-upbilen.jpg

 

Denne kjører hele Aust- og Vest- Agder, og opptrer på en utrolig provoserende måte. Lå selv i fartsgrensen mellom Grimstad og Arendal da denne kom som en rakett opp i ræva på meg og forsøkte å provosere meg til å akselerere. Husket heldigvis igjen skiltnr, hvis ikke så hadde jeg nok blitt fotsoldat.. Syns det er en jævlig fremgangsmåte, bare fordi man kjører en bil som er litt utenom det vanlige! Har hørt flere som har opplevd akkurat dette med denne bilen, altså PP68441..

Subaru Impreza WRX STI 2001 Nå bremset til 400hk på hjula...

Mazda 6 2.0 2005 Familiebilen

Skoda Octavia vRS2 2006 Solgt

Audi A6 1.8TQ Avant 2001 Solgt

Skoda Octavia vRS1 2000 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrikstad

 

Regner med en sølv/lys grå Passat stasjonsvogn av nyere type, store felger, sotede ruter og to utblås bak (en på hver side). Satt to karer inni som tok en hel runde i den lille rundkjøringa ved parkeringsplassen på utsiden av torvbyen/esso da en Bmw 5-serie(e34+blå/lilla parklys på?) stasjonsvogn kom i god fart gjennom rundkjøringa retning sarp.

 

Så også en mørk farget Passat, sotede ruter(mener det var stasjonsvogn) med skiboks på taket for noen uker siden. Skrudde på blålysa i det han kom imot meg. Også dette i Fredrikstad.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så også en mørk farget Passat, sotede ruter(mener det var stasjonsvogn) med skiboks på taket for noen uker siden. Skrudde på blålysa i det han kom imot meg. Også dette i Fredrikstad.

 

Trodde de ikke hadde på sånne ting som takboks pga. sikkerheten? Da har de vel i teorien ikke lov til å kjøre over 140km/h?

+ A4 Avant

- Opel Omega B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde de ikke hadde på sånne ting som takboks pga. sikkerheten? Da har de vel i teorien ikke lov til å kjøre over 140km/h?

 

Har ikke peiling, men det var noen uker siden, og jeg kan jo "blande" med noe annet jeg har sett. Men mener selv det var skiboks ettersom jeg stussa på det selv. "Da har jeg også sett det, de gjør ALT for å blende inn", var tanken.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

(...)

Og i Lillestrøm og omegn har politie blitt veldig glad i Nissan X-trail! Type sølvgrå og en svart.

Ikke fått med meg reg.nr da de har vært under utrykning når jeg har sett dem..

 

Ble stoppet av en grå X-Trail på den nye 4-felten på E18 ved Spydeberg fredag morgen.

Tydeligvis ikke en UP-bil (X-Trail er vel neppe førstevalget til UP) da de ikke hadde annet enn hva jeg vil tippe var ren observasjon av min hastighet basert på deres eget speedometer.

Så jeg slapp unna med skrekken (og en advarsel), men vil samtidig si at de var veldig allright'e folk (ung kvinnelig og mannlig betjent) til tross for min relativt grove fartsovertredelse - riktignok på en nesten tom 4-felter i fint vær og tidlig på dagen.

Hadde de hatt video og/eller police pilot hadde passasjeren min måttet overta rattet og jeg måtte ha belagt meg på offentlig kommunikasjon i 12-15 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Bilmerke: Svart Volkswagen Passat, ca 2008/09 modell

Reg.nr: HB-ettelleranna

Patruljested: Elverum/Trysil/Engerdal

Beskrivelse av bilen: Sota vinduer, 1000-metere i grillen, små blitzere øverst i bakruta og samme helt oppe ved sladrespeilet. Div utstyr inni.

1987 VW Golf 1.6 CL - Til salgs

2002 VW Golf 1.4 Firstline

1987 Audi 100 2.3 Quattro isbanebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte på en blå Ford excursion som var UP bil.. alla denne:

 

2011+4%3A48%3A05+PM

 

Var ingen kjenne tegn, men politi med hunder som kom ut :) Så de senere ved Spydeberg der de lufta hundene sine...

 

+ De har en svart Ford Kuga 2010 mod, med blå lys i grill og extra antenne, noe lik denne:

142Img1.jpg

 

Og de har 2 Ford mondeo'er 2008 eller noe.. En mørke blå med 2 store extralys og en grå med 2 små firkanta extralys.. Begge sota.

 

Alle sett i Spydeberg/Askim.

Endret av ThomasEK

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har lagdt merke til en sølvfarget VW Passat R36 på E6 igjennom østfold flere ganger (pendler 80km på E6 hver dag)

Har trodd at dette er en pendler, da har ikke har noen form for uniform, men i går blåste han forbi meg på E6 i rettning syd etter denne fyren http://www.moss-avis.no/nyheter/polakk-mistet-lappen-pa-e6-1.6492303

 

Den personen som kjører denne UP-bilen er på ingen måte ute etter ta småovertredelser, har passert denne bilen mange ganger i mellom 120-125

 

I motsettning til denne (Bildet under)

Han provoserer folsomt med å ligge tett oppi ræva på folk, kjøre forbi for så å ligge under farta igjen for å håpe du drar forbi i høy fart.

Personen er en mørkhudet mann uten hår med navn...(Holder meg for god til å si det).. Bor i Saltnes i Råde og farter mye rundt på veiene Råde, Rygge, Fredrikstad og E6. Bildet er tatt på Missingmyr i Råde, her står han stille i akselerasjonsfeltet (nordover) og venter.

DSC03229.jpg

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 3 months later...
Har lagdt merke til en sølvfarget VW Passat R36 på E6 igjennom østfold flere ganger (pendler 80km på E6 hver dag)

Har trodd at dette er en pendler, da har ikke har noen form for uniform, men i går blåste han forbi meg på E6 i rettning syd etter denne fyren http://www.moss-avis.no/nyheter/polakk-mistet-lappen-pa-e6-1.6492303

 

Den personen som kjører denne UP-bilen er på ingen måte ute etter ta småovertredelser, har passert denne bilen mange ganger i mellom 120-125

 

I motsettning til denne (Bildet under)

Han provoserer folsomt med å ligge tett oppi ræva på folk, kjøre forbi for så å ligge under farta igjen for å håpe du drar forbi i høy fart.

Personen er en mørkhudet mann uten hår med navn...(Holder meg for god til å si det).. Bor i Saltnes i Råde og farter mye rundt på veiene Råde, Rygge, Fredrikstad og E6. Bildet er tatt på Missingmyr i Råde, her står han stille i akselerasjonsfeltet (nordover) og venter.

DSC03229.jpg

 

Er det virkelig det de driver med? presser seg opp i ræva på folk å driver å kjører forbi i håp om att noen skal bli gira å gi på? isåfall håper jeg noen bruker bremsepedalen sin.. Greit med UP veien altså, men slik kjøring er dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår