Gå til innhold

UP-biler

Ranger emnet


bmw-styling

Anbefalte innlegg

HEL svart volvo s60 og en helsvart primera stv mellom kløfta og kongsvinger!

har også sett en XC70(sølv) og en mondeo stv(sølv med 2stk tusenmetere foran) mellom kløfta og nybakk!

er ikke flink til å huske regnr ;p

 

Den svarte S60'n har politiet tjent inn, for å si det sånn. Den har tatt sabla mange folk.

Virker som om den kjører på rv2 mellom kløfta og nybakk hele dagen!

 

Mondeon du snakker om har jeg også stifta bekjentskap med; CF38340..

To blå tusenmetringer foran, ser'n titt å ofte mellom køfta og Nybakk (rv2) og rundt jessheim..

 

I tillegg så går det en mørk Tahoe rundt Lillestrøm og Strømmen..

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 614
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror ikke de kjører utrykning med en Tahoe gitt. Livsfarlig.

 

Vel.. Tahoe er hvert fall en sivil-bil i Lillestrøm-distriktet. Aner ikke om den kun brukes i spesielle tilfeller, men den eksisterer. Står parkert uttaforr Poltistasjonen i Lillestrøm.

 

Kan legge til at det eksisterer en svart V70 AWD av det nest-nyeste karosseriet eller no sånt med sota ruter rundt Lillestrøm-jessheim.. De har også en mørkeblå Avensis sedan..

Og i Lillestrøm og omegn har politie blitt veldig glad i Nissan X-trail! Type sølvgrå og en svart.

Ikke fått med meg reg.nr da de har vært under utrykning når jeg har sett dem..

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
Statsmakta eier bilene. De står lagret på de ulike politistasjonene når de ikke er i bruk.

 

Det ser ut til at dere ikke har registrert en ting.

Som mange her sier at bilene eies av staten og dermed så har de ikke noe tilholdssted.

De siste 3-4 årene så har de begynnt å flytte bilene rundt om i landet.

 

Her i stavanger så kommer det nye sivilbiler hver 6 måned.

Og grunnen til det er akkurat sånne forum som dette.

 

Hvis dere mener at jeg tar feil og er helt bak mål så kan dere se etter de bilene som står på listene her,men jeg ser at mange av dere har mistet lappen flere ganger og fått en del bøter og det etter min mening er helt idiotisk siden dere vet om alle sivil bilene i deres distrikter.

 

Kjører som regel alltid over fartsgrensen og fått 2 bøter etter å hatt lappen i 10 år.Kansje jeg har vært heldig eller bruker jeg sunn fornuft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - begynner å bli en stund siden, men jeg fikk et ublidt møte med baksetet på en svart Passelat her i Bergen i fjor iallefall.. :(

 

Den tutler og går. Antagelig er den å finne på de tidl. annonserte UP-veiene i distrikt 6 (Haugaland og Sunnhordland, Hordaland og Sogn og Fjordane) i disse dager. Nesten umulig å skille fra en vanlig passat. 3.2 V6 4motion, 250 hester.

 

siviluppassat.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saab_9000.jpg

En kompis av meg ble stoppa i Lillehammer av en Saab 9000!! Ikke den på bilde, men lik farge og utseende ellers, ikke sota ruter engang. Kanskje noe å tenke på? De kjører jo alt mulig rart!

Åååå, det var seks HØØØYRE ja!

 

Audi 90 Quattro 20v Prosjekt

Volvo 240 GL Bilcross

Hanomag Henschel F25 Russebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hørt mye om små raske sivilbiler her i østfold, men har aldri sett noen selv... Men så en passat i dag.. Blå stv med regnr BD56628..

 

Søkte på mekonomen å fikk fram dette

MODELLEINFO

 

Merke: VOLKSWAGEN

Modell: PASSAT (3C) 4-Motion

Typ: 3.2

 

250hk og 4x4.. :P

88 Ford sierra Cosworth (sommerbil)

99 Audi S4 (konebil)

95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvgrå Saab med 17" felger. Har ikke peiling på Saab, så kan ikke si på stående fot modellnavn.

 

Hadde stoppa en bil på Statoil langs E6 etter Moss.

 

Regnr: AX 89919

 

den er en klassiker.. ser han en gang i uka, gjennomsnittlig..

står på "broene" over E6 og nedkjørselene til E6, spesielt ved moss.. har sett mange som måtte bøye seg i støvet for han gitt..

 

morsomste var vel en som på død og liv SKULLE forbi han, da han forfulgte en annen bil! ....han slapp han fram, kan du si.. og fulgte etter han rundt 2 mil før han blinket han inn til siden :D

Nå - 2007 Golf V TDI

x - 1991 Volvo 240 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår