Gå til innhold

SCer i Norge?

Ranger emnet


lermax

Anbefalte innlegg

jeg har ikke sett Soarer med 2JZ-GTE motor i japan ennå. tror ikke den ble levert med den men er ikke sikker... men det har det nyeste tilskudde til bil parken min :D

aristo1.jpg

 

Pimp vogna mi :D en Aristo 3.0 Vortex

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så gammel at V8er høres mye bedre ut i mine ører. Jeg tar sikkert feil, men JEG ville tatt 4,0 V8 fårran 3,0 rekke vær eneste dag!!:D

Men Twin Turboene er nok lettere, og tar ut mer hk. Og de er no derfor råere en V8eren. Men Jeg tror nok en 8er passer bedre i garasjen her hjemme, vedsiden av min Gamle V8er Buick. Så får jeg klare meg med rekke sekser i Celica Supraene mine, når de kommer på veien.

Kanskje begynner jeg å bli gammel, kansje jeg drømmer om en ren cruisingbil, og ingen gate racer? ;)

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Det er flere Soarer i Norge, men inger er vel blitt registrert ennå.

 

Se Norsk register for SC / Soarer: http://tscn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=386

 

Det skal i dag være 2x 2,5TT ( + jeg har hørt om 2 stykk i Nordnorge som selges hel eller i deler )

Det står også en 4,0 V8er UZZ-31 til salg i Norge.

 

Min bil står ennå i Japan, men den kommer i løpet av sommeren.

 

Det er flere SC400er i Norge fra før også :)

 

Men hvem blir først med Soarer med Norske skilter da :rolleyes:

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V8ern er latterlig ..

høyest toppfart .. raskest 0-100 osv kan den ikke engang skryte seg på ..

 

V8ern er ingenting .. en litt raskere 3liter :P bare.. men likevel kostet den i japan det dobbelte av TwinTurboen :P

 

2,5TT kostet 3,38 mil. yen i 91 mens V8eren kostet 4,81 mil. yen. Blir ikke det dobble det da, eller :rolleyes:

 

V8eren er jo brukbart mye raskere en 3,o literen da. Og en helt annen opplevelse og kjøre.

UZZ-31 er en cruiser med Air suspensjon, og Amerikansk comfort sombrero

UZZ-32 er mer en prøve på hva Toyota mente de burde kunne levert på alle modeller i fremtiden. Men den ble alt for dyr da. Den kostet det dobble av en normal 3,0 liter da :rolleyes:

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår