Gå til innhold

Min Passat

Ranger emnet


aka_stian

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Legger ut bilder av de tingene jeg har til salgs her.

Tåkelysene er solgt.

 

 

blinklys.jpg

Et sett side-blinklys, gule. vet ikke helt prisen. 50lapp?

 

 

stotfanger1.jpg

stotfanger3.jpg

hvit støtfanger bak for sedan 88-93 mod. følger med stålfangeren og feste. veldig fin stand, bare noen få merker, ingen dype sår. Pris: 800? kom med bud!

ser helst at denne blir hentet. kan bli litt tungvint å sende den.

 

Har også et sett med stålfelger til vinterdekk hvis noen er interessert.

 

Eller så går det sakte framover med bilen. Sliter fremdeles med å få soltaket til å fungere riktig, men hvis ikke dette ordner seg i løpet av ukedagene blir det investert i et brukt som fungerer. Bilen er så godt som ferdig på utsiden. Skal få tatt et bilde snart så dere får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner ting å nærme seg.

Her er bilder av bilen tatt for noen dager siden.

Siden den gang har jeg fått på støfangeren foran, som forresten var et helvete å få til å passe. skulle tro de støpte disse fangerne på øyemål. Men den ble rå! Ellers så har felgene også blitt ganske bra etter en god del pussing og sliping.

 

passatny1.jpg

passatny2.jpg

passatny3.jpg

 

 

Skulle montere sammen soltaket igår men fikk jo selvfølgelig noen jævla stygge riper i det så det må lakkes på nytt før det kan monteres. Det blir ordnet i morgen. Regner med at bilen er sånn noenlunde ferdig på fredag. Skal heller legge ut et bilde da.

Så får vi vente til våren. Da har eg forhåpentligvis betalt ned gjelden til min far, og fått inn litt frisk kapital.

Se en av mine tidligere poster for å se på planene til våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen oppdaterte bilder av bilen etter at den ble helt ferdig.

 

passatny5.jpg

 

Noen som har noen tips til hva som kan gjøres med hekken på denne bilen? Syns den er litt kjedelig eller vanlig. Skal skaffe meg hekkspoiler fra 94-96 modellen så regner med at det hjelper litt på. Har også tenkt på hekkskjørt men er litt usikker på dette. Vet ikke om det blir så stilig. Har også en kamerat som har helsotete baklykter. Skal kjøpe disse av han.

 

passatny6.jpg

 

passatny7.jpg

 

Fin front eller hva? :)

Skal også skaffe meg badlook grill uten emblem, men det blir til våren.

 

passatny4.jpg

 

Et bilde av felgene etter pussing og sliping. Gjenstår bare å slenge på litt autosol. Har aldri brukt dette før og er litt usikker på hvordan dette skal påføres? Skal det bare smøres på med en fille eller? Noen som har noen tips? Det blir nye 17"ere til våren. I mellomtiden får disse får holde som vinterdekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Hallo igjen folkens. Her kommer en liten oppdatering om hva som skjer med bilen min fremover.

Har fått nye baklykter på den no. Syns gråsvarte/røde lyktene fra trend modellene er mye finere. Bakdelen på bilen ble utrolig mye bedre med en gang. (Forresten, er det noen andre forskjeller på trend modellene enn lyktene bak?? virker jo helt idiotisk å kalle den for trend bare den har noen andre baklykter.)

 

HPIM0477.jpg

 

Har også hatt et lite kjedelig møte med en fartsdump i påsken

HPIM0478.jpg

 

Her må den nok limes, sparkles og lakkes, men er ikke noe problem. Er så misfornøyd med lakkjobben som ble gjort på bilen at alt skla gjøres om igjen. Akkurat no holder jeg på å kjøpe inn alt av styling som skal på bilen og så blir det tatt en ny runde til sommeren. Var faktisk på posten idag og hentet det nye hekkskjørtet mitt :)

HPIM0479.jpg

 

Så no mangler det bare sideskjørt, hekkspoiler, felger og senk. Hvis noen har et 40mm senkesett liggende eller har noen anbefaling om hva jeg bør satse på er det bare å legge inn svar. Har sett meg ut noen 17"ere som jeg kanskje skal ha på bilen, men vi får se hva lommeboken sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finfin bil..

Du lurte på om det var mer og gjøre bak, bytte baklykter er ett godt tips, det gjør mye med sota baklykter.

Ellers anbefaler jeg deg å bytte bakpotta, jeg har satt inn 2x 2,5 toms kromma enderør (er forsåvidt fult effektanlegg) men uansett, det ser veldig fint ut :)

 

ang servo så har jeg også servo på min 88 mod.

tror de fleste blei levert med det.

[ ] 98' BMW E46 M-Optic

[x] 90' VW Passat GL 1,8i

[x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak)

[x] 87' VW Golf GL 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finfin bil..

Du lurte på om det var mer og gjøre bak, bytte baklykter er ett godt tips, det gjør mye med sota baklykter.

Ellers anbefaler jeg deg å bytte bakpotta, jeg har satt inn 2x 2,5 toms kromma enderør (er forsåvidt fult effektanlegg) men uansett, det ser veldig fint ut :)

 

ang servo så har jeg også servo på min 88 mod.

tror de fleste blei levert med det.

 

min 91mod cl har ikke servo.

 

uansett,far min har trend, fant papirene til den en gang men husker ikke helt kan se om e finn det.. uansett den har hvite blinkers foran og mørke på siden orgianlt.

 

samt freshere interør, seter altså, kasett holder har den også samt som sagt halv sota bak lykter.

 

tru den har no andre slags lister å e me nmen...

 

nice passat "stian"

 

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finfin bil..

Du lurte på om det var mer og gjøre bak, bytte baklykter er ett godt tips, det gjør mye med sota baklykter.

Ellers anbefaler jeg deg å bytte bakpotta, jeg har satt inn 2x 2,5 toms kromma enderør (er forsåvidt fult effektanlegg) men uansett, det ser veldig fint ut :)

 

ang servo så har jeg også servo på min 88 mod.

tror de fleste blei levert med det.

 

 

Lurte jeg på om det var mer å gjøre bak? Har jo nettopp satt på nye lykter og hekkskjørtet ligger i kjelleren. Angående bakpotte så blir det ikke gjort noe der før til neste år da bilen skal oppgraderes til vr6 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår