Gå til innhold

Listepris ?

Ranger emnet


Cosw

Anbefalte innlegg

LITT OT; men eg ser det står "kraftig motormodifisert 323i i avataren din nå Julius og E30 sign har forsvunnet. Hva som har skjedd under huven på 323'en?

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sjekker hva en forhandler vil gi for din bil hvis du leverer den inn så får du listeprisen. Jeg tror ikke 80k er langt unna svaret du får. Du får litt mer på det private markedet pga utstyret ditt men alderen og kjørelengden trekker ned. Jeg tipper mellom 90 - 100 hvis den rette kjøperen dukker opp

 

Jeg følger godt med på markedet på E36 for tiden fordi jeg skal ha en til bil. Det er kjøpers marked og prisene er veldig lave.

 

Jeg skal se på en 1994 320i med 112000 km på telleren til 60000 i morgen, så alt er mulig.

 

Dessverre er det slik. Jeg kunne tenkt meg å solgt den jeg har nå men jeg må regne med ett betydelig tap (hatt den ett år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det Julius sier er BullShit i lange baner :)

Ingen 325 som blir solgt for under 100 så sant den er strøken.

Og km standen skal man ikke se seg blind på.

Bare M3 interiøret trekker opp prisen en god del, det er faktisk verdt endel tusen. Det er ikke hverdagsvare for å si det sånn.

 

Jeg minns du la den ut for rundt 140 ellerno kanskje mer?

Uansett, tror ikke 140 for den bilen er noe upris så lenge den er i meget god stand. Den ser strøken ut ihvertfall, synd det er automat. Men noe særlig mer tror jeg ikke du skal håpe for mye på.

 

Visste om en kalkulator engang, hvor man fant listepriser.

Glemt hvor den ligger.

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gEIRA

Jeg tror det Julius sier er BullShit i lange baner :)

Ingen 325 som blir solgt for under 100 så sant den er strøken.

Og km standen skal man ikke se seg blind på.

Bare M3 interiøret trekker opp prisen en god del, det er faktisk verdt endel tusen. Det er ikke hverdagsvare for å si det sånn.

 

Jeg minns du la den ut for rundt 140 ellerno kanskje mer?

Uansett, tror ikke 140 for den bilen er noe upris så lenge den er i meget god stand. Den ser strøken ut ihvertfall, synd det er automat. Men noe særlig mer tror jeg ikke du skal håpe for mye på.

 

Visste om en kalkulator engang, hvor man fant listepriser.

Glemt hvor den ligger.

 

Listepris utfra forhandler MED garanti ligger på ca 100 000 kr.

 

Jeg kjøpte min for 88k, (325i, E36). Masse deler i understellet var byttet før kjøp, og bilen er strøken bortsett fra noen småting på felgene og listene ved vinduene.

 

Prosjektet nå er å gjøre den strøken ;). Har kjøpt skinninteriør (samme som er i M3 sedan og M3 cab) og skal fikse alle småting jeg kommer over ;) Noen som har peiling på hvor mye skinninteriør øker bilens verdi?

 

http://www.bogaard.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Desloch

 

Listepris utfra forhandler MED garanti ligger på ca 100 000 kr.

 

Jeg kjøpte min for 88k, (325i, E36). Masse deler i understellet var byttet før kjøp, og bilen er strøken bortsett fra noen småting på felgene og listene ved vinduene.

 

Prosjektet nå er å gjøre den strøken ;). Har kjøpt skinninteriør (samme som er i M3 sedan og M3 cab) og skal fikse alle småting jeg kommer over ;) Noen som har peiling på hvor mye skinninteriør øker bilens verdi?

 

http://www.bogaard.no

 

For mange har ikke skinninteriøret noe å si, enten fordi de ikke vil ha det eller fordi de kan ettermontere dette selv. Sistnevnte er den gruppen bilentusiaster vi er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gEIRA

Jeg tror det Julius sier er BullShit i lange baner :)

Ingen 325 som blir solgt for under 100 så sant den er strøken.

Og km standen skal man ikke se seg blind på.

Bare M3 interiøret trekker opp prisen en god del, det er faktisk verdt endel tusen. Det er ikke hverdagsvare for å si det sånn.

 

Jeg minns du la den ut for rundt 140 ellerno kanskje mer?

Uansett, tror ikke 140 for den bilen er noe upris så lenge den er i meget god stand. Den ser strøken ut ihvertfall, synd det er automat. Men noe særlig mer tror jeg ikke du skal håpe for mye på.

 

Visste om en kalkulator engang, hvor man fant listepriser.

Glemt hvor den ligger.

 

Har lagt den ut for 128 nå.. burde nok få det, bilen er dønn strøken så.. ikke alle som selger bil som har naf test liggende heller :)

2007 E klasse Obsidiansort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår