Gå til innhold

drift machine

Ranger emnet


vagen

Anbefalte innlegg

Mere info om dette? Jeg elsker Hondamotorene, men hater de forhjulsdrevne kjelkene disse står i originalt. Drømmebilen min er nemlig en AE86 med Honda B18C JDM Integra Type-R-maskin.

Og utfordrer Herr Ryeng til med dype tak å spa opp aktuelle curb ready vekter på de ulike motorkonfigurasjoner som med større og mindre suksess har podet inn i en AE86. Det bør med fordel oppgis hva som er inkludert av eventuelle overladere, tunge/lett manifolder, mellomkjølere og andre vektutslagsgivende komponenter, dressinger og accessories. :titties

 

Mao jeg vil vite hva som gir brukbar honda-effekt vs brukbar vekt, balanse og vektbalanse i bilen. Innkjøpskostnader og R&D er utelatt fra ligningen. :bok:

 

PS! Andre konstellasjoner av begrepet corolla, til dømes KE10 KE17 KE20 TE21 KE25 KE26 TE27 KE30 KE36 TE30 TE37 TE47 KE50 AE70 AE71 KE70 TE71 TE72 og AE85 taes også med i utfordringen. Lik som Carina/Celica xAnn (TA12, TA14, TA22, RA28, TA40 osv..) også faller innenfor interessefeltet.

 

Iverksett

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rask googling viser:

K20A: 124 kg.

F20C: 127 kg.

Dette er da "hear-say", ikke oppgitt om dette er med utstyr/væsker. K20'en og F20/F22'en er egentlig de eneste interresante firesylindrede da de roterer rette veien. Da sparer man de tusenvis av dollar G-Force tar for GF5R-girkassa som snur rotasjonen på drivverket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår