Gå til innhold

- Kolliderte under kappkjøring

Ranger emnet


Cathan

Anbefalte innlegg

http://bt.no/lokalt/bergen/article287804

 

- Så vidt vi har brakt på det rene, ga bilen som ble forbikjørt, gass da Golfen kom opp på siden av den. Dermed kom ikke Golfen seg inn på rett side av veien i tide, føyer Visnes til.

 

- Det ligger ingen bevisst kappkjøring bak frontkollisjonen i Elvenesveien i Fana i går kveld, men politiet leter fremdeles etter føreren av en plommerød bil.

 

Hadde eg vert han i golfen, hadde eg leita til eg fant han i den røde bilen.. Han fortjener virklig en lang lang omgang juling :mad:

BMW 325i Sleden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har det seg slikt at det var jeg som var føreren av golfen og det var fan ikke snakk om noen forbikjøring her er det snakk om å unngå en bil som ikke overholder vikeplikten sin og etterpå regelrett presser og til vi kolliderte:mad: og ja JAKTEN er i gang på å finne den skyldige 3parten som bare stakk fra stedet:mad:

ellers såp går mine tanker til den eldre dammen som havnet svært uforskyldt opp i ulykke

 

Vennelig hilsen en forbanna Golf 2 eier som føler seg uthent i medier på bakrund av en person som kun har sett halve episoden

Dyngman,

Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-bergen

 

Godt å høre at det gikk bra med deg... Har du lyst å fortelle din versjon av hva som skjedde, eller vil du heller la være å snakke om det?

 

 

Kan fortelle men jeg husker ret og slett ingenting, husker et lite glimt fra abulansen da den kjørte opp mot haukland på brosteinene og da så jeg en sprøyte etter det husker jeg nothing...

hadde no jævli flaks, hade det ikke vært for at jeg hadde drukke den kvelden hadde jeg ikke sittet her og svart på det:( ¨

 

men men... hadde det ikke vært meg kunne det sikkert vært deg... jævla idiotisk å holde den farten igjennom et sted med 5 utesteder på høyrehånd.. kan ta hånd på mitt hjerte og si jeg har aldri kjørt svin INNE i byn...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by felge

off må vær ekkelt ja, hadde noen kjøpt svin i byn og kjørt på meg hadde jeg stjelt en stor hjul laster og kjørt rett igjennom huset til han som kjørte på meg :D

 

 

hehe.... ja mange forskjellige meninger rundt om, jeg vet godt hvem som kjørt på meg men det er ikke noe poeng å gjøre noe igjen....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår