Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

Tja, for vel slenge meg på jeg også da...

 

Med mine egne biler, så har jeg bånna speedometeret på Pug'en på vei hjem fra Fredrikstad... 220km/t på nåla. (Men med litt små hjul, så er vel det egentlig ca 205km/t på nåla.)

 

Med andre biler... Hadde vel ca 230km/t på nåla i S2'en til kompisen min fra Drammen til Sande...

 

Sitti på i ca 250km/t på nåla både i Sierra Cossie og S2 Coupe på E-18 i Vestfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Magnus

 

du har 4x4 ikke sant??

 

på 7000 snurr med 215/40*17 så gjør den 264 kmt

da står nåla ca rett ned på org speedo

 

Dette er nemlig testet...

 

men du kan jo hatt andre dekk

 

ja skal ikke si helt sikert farten på cossien men suprane som lå bak så at dem hadde 275 etter gpsen..

 

hadde ca 7600rpm i 5 gir og 215/40-17 på den.

 

hadde ikke spidoe mitt i orden når dette tok sted, men har hatt 280 etter spidoe på bilen da hadde æ ca 7400rpm.

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Delta

Kjøretur med S4´en til en kompis

 

 

Står bilen på bukker eller?? Er jo så himla lavt forbruk, og abs lampa lyser....... ??

 

:D

 

 

synes forøvrig det var himla dårlig utveksling på den bilen der... med samme turtall hadde vi hatt 380km/h VIRKELIG FART på A6'n :D :D (sånn bortsett fra at vi måtte vært i luften eller spunnet no inni helvete for å få det til da, så virkelig fart hadde det jo ikke blitt... hmmm.. artig tanke.. nåla hadde jo nesten kommet opp på null igjen :D )

 

 

Det er fin utveksling for lange raske turer det :D :D :D

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår