Gå til innhold

Skal kjøpe Ferrari


avantgarde

Anbefalte innlegg

Originally posted by SeatLeon

Jeg har en Ferrari 360 Modena som jeg skal selge. Nå lurer jeg på hva slags Ferrari jeg skal kjøpe igjen. Noen forslag?

 

Du har en Ferrari 360 Mondena, da vet du tydeligvis litt om Ferrari siden du handler den typen, da burde du jo også sikkert ha utelukket noen Ferrarier som du ikke vil ha.......

 

Dette er tross alt Norge, vi tror ikke på noen som etter 3 poster kjører Ferrari 360 Mondena, synd men sant. Men hvis du gjør det så er du innehaveren av en sinnsykt stillig bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så så så gutter... må vi ikke være så slemme nå. alle av oss her har sin egen lille fantasi verden der veiene er laget av grus, skyene av playboy damer og du ligger sidelengs i nabolaget mens naboen smiler til deg og sier. huff... dette er en gutt med en skikkelig godt liv...... jeg vil være som han.......

 

 

 

asshole

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt fristet til å ta livet av denne tråden med en gang, men får vel la threadstarter få en dag til og svare for seg....

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. La'n få en dag eller to til å svare. Kan jo hende at han er ute å kjører 360 om dagene, og skrur 645 på kvelden, slik at han ikke rekker å svare... :rolleyes:

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår