Gå til innhold

Neon lys under bil?

Ranger emnet


kongen

Anbefalte innlegg

det er sant at det viktigste er at eieren er liker bilen sin, for min del har jeg selv neonlys inne i bilen, har ett under hvert forsete :P :D

 

Litt off-topic; slik at det lyser gulvet bak..? Hvis ja, nytt spørsmål: Hvordan fikk du montert lysene, jeg har en kompis som også har E36, men der er setene for lave.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laga til diodeljos i golvet, både framme og bak på dei to siste bilane mine, og noverande bilen min, ein japserakett, skal også ha undercar-kit i matchande farge til bilen, med tid og stunder. Lovleg, nei, men for show? Ja. Hadde det på to av dei tidlegare japsebilane mine, men med dårleg innfesting, så no skal eg lage hurtigfester for desse røyra og leidningane. Framleis like ulovleg, og blir ein bot som svir på pungen om eg får bot, men det kan eg heller leve med. :)

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Litt off-topic; slik at det lyser gulvet bak..? Hvis ja, nytt spørsmål: Hvordan fikk du montert lysene, jeg har en kompis som også har E36, men der er setene for lave.. :(

 

jo jeg stripsa dem fast under setene, men har bytt plass på dem nå, nå sitter de i midtkonsolen for å lyse bedre opp i kupeèn,

driter i snuten å alle de fucka regla jeg azz, skal bilen se tøff ut skal den se tøff ut ;)

og btw be kompisen din være JÆVLIG føsiktig om røra knekker lett, jeg klarte å knekke 1/4 rør når jeg skulle stripse dem fast :P

Endret av kazzan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo jeg stripsa dem fast under setene, men har bytt plass på dem nå, nå sitter de i midtkonsolen for å lyse bedre opp i kupeèn,

driter i snuten å alle de fucka regla jeg azz, skal bilen se tøff ut skal den se tøff ut ;)

og btw be kompisen din være JÆVLIG føsiktig om røra knekker lett, jeg klarte å knekke 1/4 rør når jeg skulle stripse dem fast :P

 

Jo takk takk, skal si ifra til han! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
drit i hva andre mener, neonlys syns jeg ser greit ut og er stemningsskapende, harry er det helt sikkert, men who cares about other fuckfaces... men sånn tilbakestående plaststyling kidsa monterer på japsa sine er derimot det kvalmeste av det kvalme..

 

Fordi glassfiber på tyske biler, det er greit? Tenker da på handlevogn mercer og bmwer med rs4 skjørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 5 months later...

Heihå, Fikk ifjord vinter bot på 4000tusen pga. av blåe parklyspærer.. Ble stoppa for promille-kontroll.

og da lensmannen kom fram, og ba om å slå ned på park. Så ble det ett reint hælvette :P

Han sa forresten. "hadde du ikke blitt huka inn, så hadde vi ikke lagt merke til det pga. av kjørelysene"

 

Hadde også blåe led/neon rør i dørken på bilen, det brydde verken han eller biltilsynet seg om.

Fikk beskjed om at det var ok, sålenge at de ikke forstyrret sjåføren.

 

Det snodige var, at politiet ga meg mangel-lapp på parklys. og om det var fikset iløpet av 14dager. så slapp eg bot, men så enkelt var det ikke.

Hadde fiksa det, men Politi advokaten hadde sett bildene til patruljen som stoppet meg. og ga meg bot på 4 tusen. KJIPT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår