Gå til innhold

Vis meg din Honda!


Øyvind Ryeng

Anbefalte innlegg

får vel slenge ut et bilde jeg og da.. selv om min ikke er noe skryte element.. hehe!

 

er en Honda Concerto, 94 model..

ikke spør om spec, for det vet jeg ikke.. hehe!

den hadde en gang i tiden ca 125 hester, men hvor mange som er på beite nå er uvist..

den blir fårhåpentlig snart byttet ut med amerikansk muskel da.. og RWD.. hehe :D

 

slik ser den hvertfall ut:

concerto.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

6609_1145536739.jpg

 

6609_1145519775.jpg

 

6609_1145114856.jpg

 

6609_1145094174.jpg

 

6609_1145099305.jpg

 

Engine: 2.0 i-Vtec 155HP

Tiptronic Automatic

Interior: Black Leather

Exterior: Graphite Pearl

Honda Sport Pack 2.0

City Pack

Wheels/Tires: 17" OZ Superturismo GT

Nokian Hakka V 225/45/17

Supension/Braking: Honda Suspension Pack 22-28mm

Audio/Electronics: Original

Future Mods: Double exhaust, Air Filter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 1 year later...
Jeg er super fornøyd med min Honda Cr-v :D den er fra 2007 og bruker diesel...mer vet jeg dessverre ikke. Det er derfor jeg ble med på forumet,håper å lære mer om biler og sånnt :)

 

Ta deg en tur ut i bilen, hent vognkort og instruksjonsbok, ta med disse inn og sett deg inn i hvilken utgave du har, motoreffekt osv. Det er et godt utgangspunkt for videre tilegning av kunnskap :)

 

NB! Husk å ta med vognkort og instruksjonsbok ut i bilen igjen etter at du har lest og lært.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår