Gå til innhold

Motorskade etter regreimsbrudd på Santa FE

Ranger emnet


Barack

Anbefalte innlegg

Du kan ende med bøyde råder, sprekte stempler, bøyde ventiler, ødelagte ventilføringer etc. 
Eksakt hva som har skjedd hos deg finner du først ut av ved å demontere. 
Titt ned i sylindrene med inspeksjonskamera, kontroller stempler og ventiler og se etter sammenstøt, ser det greit ut, montert ny reg.reim og ta en kompresjonstest.
Er verdiene innenfor er det tut og kjør, hvis det ikke er innenfor eller du ser skade på stempler/ventiler er det mest sannsynlig bedre å skifte motor istedenfor å reparere. (Kostnadsmessig) 

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår