Gå til innhold

audi a4 1,8tq chipp

Ranger emnet


rotataen

Anbefalte innlegg

hej har en a4 1,8t (apu) som er chippa til 200hk, men så knuste jeg bunnpana for en stund tilbake og da røyk også turboen, så den blei bytta, men så fikk jeg ikke turbotrykk, så viste det seg att catylysatoren også var tett så den blei banka ut, da fikk jeg turbotrykk igjen men bare 0,7 bar, og etter noen uker så fikk jeg bare 0,5 bar, så har prøvd manual bosst controler og det funka men vil bruke orginal n75 ventil iogmed att den regulerer trykket etter motoren. avogtil også når jeg treg ut giran så kan bilen finne på og plutserlig bare kutte turbotrykket helt vek. iteleg når jeg ruser motoren så ettertenne den og gurgler . så det jeg lurer på er hva kan være galt, kan n75 ventilen være gåen eller luftmasse måleren eller map sensoren eller noe sån. begyne og bli rimelig lei av å kjøre en bil som går snør. takk for svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår