Gå til innhold

hjelp med feilkode(r)

Ranger emnet


kansel

Anbefalte innlegg

noen som har fikset denne selv? har googlet litt og får alt fra å bytte deler, til å sette inn ett nr i feilkodeleser, ratte helt over til begge sider og mye forskjellig. så tenkte jeg heller skulle høre her om noen kanskje hadde peiling på akkurat denne :P 

01826 -  Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30
        35-10 -   - - Intermittent

 

har også følgende kode som kommer opp, om noen har innspill der ;) 

17698 -  Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small
        P1290 - 002 -  Lower Limit Exceeded - Intermittent

18010 -  Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
        P1602 - 002 -  Lower Limit Exceeded - Intermittent

Bilen er en A4 1.8 TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de gikk bort med å ta bort batteripolen. siden jeg var ute i gokk og ikke hadde tilgang på leser. så etter en god stund kom den tilbake. da er det lest av som du ser her oppe. og ja, ble slettet med kodeleser da. både med vcds og en delphi. men kommer tilbake etter en stund. ellers ett par som jeg ikke kan nevne stort om, siden det bare står at man må registrere seg for å få den opp i lista. koder er derimot der. så det var at en dør var åpen (logisk nok siden jeg satt med bena ut av bilen) og at ett skiltlys er gått.

men alt ble selttet med kodeleser. og eneste "feilkode" som kom opp igjen med en gang, det var lyset til skiltet. så etter en stund kommer motorlampa tilbake. og da er det den -30-10  steering angle saken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår