Gå til innhold

Taklampe XL7

Ranger emnet


Oan

Anbefalte innlegg

Hei

Har problem med at taklampa mellom framsetene ikkje skrur seg automatisk av. Lukker døra og lampa starter med å dimme seg ned, men den slokker ikkje (dørlyset i instrumentpanelet slokker  som det skal). Reknar med at det er eit rele som er problemet. Kan dette ligge i området saman med radioen, ettersom radio og taklampe på XL7 har samme sikringskurs? Ser det gjekk bare ein ledning ut frå sikringskursen, som gjekk i retning radioen. Ellers virker taklampa ved at eg kan skru den av, og ha den på konstant (utan neddimming som ein får i midtstilling). Ellers tankar om korleis eg kan få fiksa dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har undersøkt alle dørbrytarane nå. Finner ingen feil ved dei, og dei ser alle ut til å virke som dei skal (garasjebil med relativt låg km). Dei bryt jo også strømmen ved at lyset i dashbordet slokknar. Dimminga av taklampa startar også som den skal, men - som sagt - den slokkes ikkje heilt. Har ikkje prøvd å flytte rundt på brytarane, det kan kanskje vere ei løysing for å vere heilt sikker. Har vidare undersøkt strømmen inn til radio og vidare til kretskortet under radio. Bare visuelt kontrollert etter åpenbare feil (svært kronglete arbeid dette, men gjekk bra). Spørsmålet er då; kan det vere at kretskortet er skada, eller komponentar i dette? Har hatt ei pære som blei svart i taklampa for nokon månadar sidan, men lampa virka den første tida etter skifte til ny pære. Alternativt ser eg for meg at eg må kople bort kretskort for taklampa, og bruke konstantstrøm i dørbrytarane slik at lampa slokkes med ein gang døra lukkes. Kan dette alternativet vere ei grei løysing, eventuelt få tak i eit brukt kretskort? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Kan høres ut som du har en feil i body computern ja. Det er det kretskortet du henviser til under radion. Har byttet noen av uten at det er en "vanlig" feil. Men da har det vært i forbindelse med andre feil. Som at instrumentlyset ikke virker.  Vanskelig å si. Men er nok ikke dørbryterne hvis det ikke lyser i instrumentet. 

Bilforumet.no
Moderator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Nei har vanleg glødepære i taklampa. Har nå også prøvd å flytte brytar frå bakdør til framdøra, mens alle andre brytarane var utkopla, men dessverre same resultat. Vel, då skal eg prøve å finne tak i eit brukt kretskort (body computer). Ei lita presisering er at det er bare det røde lyset som indikerer ei open dør som slokker i instrumentpanelet, ikkje alt anna lys. Men føler meg rimeleg sikker på at det ikkje er brytarane.  

Eit lite spørsmål (litt utanom dette temaet) er kva oppgåve har den tomme slangen som er festa til konsollet der kretskortet sit? Var litt vanskeleg å feste igjen, og kunne godt vært nokon cm lengre.

Takker ellers for hjelp. Svært bra forum for oss som skrur litt sjølv, eller faktisk også kunne gi informasjon til verkstad. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår