Gå til innhold

Lyktespyler problem 3b

Ranger emnet


beinet

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg sliter veldig med å få lyktespylerene til å virke på min passat 3b etter at dette ble oppdaget på siste pkk. (Har original xenon) . Har byttet pumpe motoren  (billig ebay) da den forrige var helt kaputt. Den nye starter men klarer ikke å pumpe opp dysene. Setter strøm på pumpen direkte fra batt. Da virker hs veldig fint. Vs løfter seg men det kommer ikke væske ut. ..

(Kommer væske rester ved bruk av trykkluft)

Hva kan være galt?

Den nye pumpa er dårlig + v. dyse?

Bare v. dyse??

Rele??

Håper på snarlig hjelp...

Beinet

Betaler bjørnejegere bamsemoms???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7/16/2017 den 6:53 PM, beinet skrev:

Hei.

Jeg sliter veldig med å få lyktespylerene til å virke på min passat 3b etter at dette ble oppdaget på siste pkk. (Har original xenon) . Har byttet pumpe motoren  (billig ebay) da den forrige var helt kaputt. Den nye starter men klarer ikke å pumpe opp dysene. Setter strøm på pumpen direkte fra batt. Da virker hs veldig fint. Vs løfter seg men det kommer ikke væske ut. ..

(Kommer væske rester ved bruk av trykkluft)

Hva kan være galt?

Den nye pumpa er dårlig + v. dyse?

Bare v. dyse??

Rele??

Håper på snarlig hjelp...

Beinet

Da er annen pumpe testet (NBS) den løfter også dysene, ikke tegn til spyling...

Da må vi vel teste andre heveselyndere??

Betaler bjørnejegere bamsemoms???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jesper1201 skrev:

Hvis dysene løftes, men ikke spyler så er nok dysene tette. 

Og hvis ikke det hjelper, så blås opp slangene fra tank til pumpe og fra pumpe til dyser.

 

AUDI A 6 (4B), 97-04, 2.4i Quattro Avant 165 hk 12.97-01.05, AGA/APS/AML/ALF/ARJ    

Modell:AUDI A6 4B   Motor:APS   År:1999   Måned:0   Reg. dato:19990609   KW:121   HK:165   Chassinr:WAUZZZ4BZXN125771   Drivstoff:Bensin       Gearkasse:Unknown   Dekk:195/65 R 15   Hjuldrift:4WD   Farve:GRÅ     Karosseri:Kombi 
Eneste biler som har vert bra i mitt eie har vert Renault, ellers bare hatt tyskere og ikke vert bra noen av de. Er ikke driftssikkert rett å slett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Pumpa i tanken da eller virke det fint på ruta?

Hvis virka fint på ruta, må du se etter lekkasje en plass

AUDI A 6 (4B), 97-04, 2.4i Quattro Avant 165 hk 12.97-01.05, AGA/APS/AML/ALF/ARJ    

Modell:AUDI A6 4B   Motor:APS   År:1999   Måned:0   Reg. dato:19990609   KW:121   HK:165   Chassinr:WAUZZZ4BZXN125771   Drivstoff:Bensin       Gearkasse:Unknown   Dekk:195/65 R 15   Hjuldrift:4WD   Farve:GRÅ     Karosseri:Kombi 
Eneste biler som har vert bra i mitt eie har vert Renault, ellers bare hatt tyskere og ikke vert bra noen av de. Er ikke driftssikkert rett å slett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår