Gå til innhold

bilstereo prosjekt volvo v50

Ranger emnet


Mattiskleppen

Anbefalte innlegg

har satt inn ett anlegg i volvoen som består av 2x12 kicker comp, 1x monoforsterker 2000w, 2x 6x9 pioneer, 1x pioneer diskanforsterker 400w.

har også satt inn en ny pioneer spiller.

anlegge spiller helt fint når bilen er slått av eller står på tomgang, men når jeg kjører kutter spilleren i noen få sekunder før den skrur seg på igjen.

hva kommer dette av? for lite strøm?

syns det er rart det bare skjer når jeg kjører med bilen, og ikkee når den står stille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig kontakt?

Du må gå over alle strømkontakter på batteri, anlegget og forsterkere og evnt andre plasser hvor du har rotet.

Ellers kan bilen ta fyr.

 

Kun skikkelige koblinger brukes og som skrues til skikkelig. Strøm skal alltid teites godt til.

 

Sikring i begge ender av kabel hvis ekstra batteri , ellers en sikring for hver + strømkabel. Dette er for å hindre brann hvis noe skulle skje.

AUDI A 6 (4B), 97-04, 2.4i Quattro Avant 165 hk 12.97-01.05, AGA/APS/AML/ALF/ARJ    

Modell:AUDI A6 4B   Motor:APS   År:1999   Måned:0   Reg. dato:19990609   KW:121   HK:165   Chassinr:WAUZZZ4BZXN125771   Drivstoff:Bensin       Gearkasse:Unknown   Dekk:195/65 R 15   Hjuldrift:4WD   Farve:GRÅ     Karosseri:Kombi 
Eneste biler som har vert bra i mitt eie har vert Renault, ellers bare hatt tyskere og ikke vert bra noen av de. Er ikke driftssikkert rett å slett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at det er dårlig kontakt egentlig, har lagt merke til at dette skjer når bilen går på lavt turtal, men allikevel skulle jo ikke dette ha noe å si når jeg helt fint kan spille musikk på Max når bilen er sått av..

skal ta en runde i helgen og gjøre noen oppgraderinger

Legge ny hovedjording fra batteri, ny jording fra motorblokk og ny stømkabel fra dynamo til batteri

Hvis ikke dette hjelper håper jeg at det kanskje kan være spilleren det er noe galt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår