Gå til innhold

Hvilken DAB radio bør jeg velge ?

Ranger emnet


merterje6

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha DAB-radio, og hos Nissan her er det tilbud på både Pioneer og Kenwood, og det til samme pris. De forteller at de er nesten helt like, og jeg kan ikke finne ut noen vesentlig forskjell heller. Kan du ?? Eller har du tips hva jeg bør velge, og hvorfor ?? Vedlegg under her på begge.

 



Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg både pioneer og kenwood i bilene jeg har.

Og kan si at den jeg er mestfornøyd med er kenwooden den er bedre på dab og har bedre meny og den stiller klokken selv etter dab.

Så anbefaler kenwood en pioneer om du ikke er opptatt av det så mange andre er at det skal stå pioneer på den.

Kan si kenwood har kommet mye lenger en det pioneer har klart på siste 5 åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes begge de spillerne ser helt jæ*** ut. Ser ut som en spiller som kom ut på tidlig 2000 tallet. Tenker da på syvsegment displayet 

 

Ville brukt en tusenlapp til eller to for å få en litt penere spiller. Større skjerm. Touch, mer grafisk osv osv

 

F.eks denne:

https://bilradiospes.no/produkter/bilstereo/spillere-dab-radio/2-din/ddx4017dab

 

Jeg har også best erfaring med Kenwood i senere tid. Pioneer er ikke hva pioneer var 

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes begge de spillerne ser helt jæ*** ut. Ser ut som en spiller som kom ut på tidlig 2000 tallet. Tenker da på syvsegment displayet 

 

Ville brukt en tusenlapp til eller to for å få en litt penere spiller. Større skjerm. Touch, mer grafisk osv osv

 

F.eks denne:

https://bilradiospes.no/produkter/bilstereo/spillere-dab-radio/2-din/ddx4017dab

 

Jeg har også best erfaring med Kenwood i senere tid. Pioneer er ikke hva pioneer var 

Haha det har du rett til ja trur jeg ville godt for noe nyere så ikke på linken han la utbiggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår