Gå til innhold

Dårleg trekkraft etter skift av reisterreim !!!

Ranger emnet


Funcom

Anbefalte innlegg

En tann, om det er på kam, pumpe eller veiv har ikke så mye innvirkning. Timinga blir feil og da mister du trekkraft. 

 

Dobbelsjekk, og trippelsjekk timinga di igjen. Setter en 10'er på at det er der feilen er.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkjer at du med timing meinar merka skal stemme på alle hjula,eg har tørna rundt og rundt mange gonger og merka stemmer kvar gong.

 Eg tenkjer at eg ikkje kan avike frå merka då du nevner 1.tann feil,som tds at eg skal fløtte 1.tann på ei av hjula og ikkje på dei andre,det blir vel feil.

Bilen startar (men må dra ei stund på starteren)går på tomgang og høyrest grei ut,men mykje eksos.

Er det noko anna som kan vere grunn til problema,tek mot tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den gikk som normalt før reg.reim skifte, men ikke etter så er det garantert du du har gjort noe som ikke stemmer. Hvis du kun har utført reg.reim skifte, og ingenting annet - gå over alle alt du har demontert ol. en gang til å sjekk at alt sitter der det skal. Hvis det er som det skal, burde du kanskje få en annet til å sjekke over reg.reim jobben for å utelukke det.

 

For en ting er sikkert, hvis én person gjør en jobb som de mener er riktig så vil de stort sett aldri finne ut av feilen de har gjort heller. 

 

Og en bønn, hadde satt pris på om du kunne droppe overdreven tegnsetting og skrive på bokmål. Da blir det lettere for oss andre å forstå deg, og ikke minst hjelpe deg.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår