Gå til innhold

2-din radio i Toyota Avensis 2006 sol

Ranger emnet


rigg

Anbefalte innlegg

Hei, er helt ny her på forumet. 

Har nettop kjøpt meg en toyota avensis 1.8 sol 2006 modell.  Er storfornøyd med kjøpet og det er en bil eg håpa på å ha i mange år framover. 

Einaste eg ikkje likte med den er radioen, ingen bluetooth og ingen AUX.   Eg har sett på noe som heter TOYKIT1 på bilradiospes sine sider.  Har noen her erfaring med dette?  Evt om korleis det blir å sjå ut etter det er installert og hvilken type 2din radio eg burde kjøpe.  Helst en som eg kan justere fargen på lysa til å matche resten i bilen som er oransj.   

https://bilradiospes.no/produkter/bilstereo/2-din-monteringsrammer/toykit1

 

 

En fra østeuropa, usikker på om dette er orginalt eller noe han har installert senere.  Er iallefall veldig likt det eg er ute etter. 
 



Takker for gode tips og svar smile.gif

 

post-157072-0-38481400-1483913854_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har montert 2DIN ramme i en Avensis T25. Det blir ca som på bilde

Eneste stygge er at 2DIN ramma er sort. AC panelet ditt og listene over er sølv (og originale spilleren). Så blir en farge forskjell der

 

Av spillere får du heller spørre de som selger bilstereo. De har bedre erfaring med hvilke farger som er på de forskjellige spillerne. 

 

hqdefault.jpg

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har montert 2DIN ramme i en Avensis T25. Det blir ca som på bilde

Eneste stygge er at 2DIN ramma er sort. AC panelet ditt og listene over er sølv (og originale spilleren). Så blir en farge forskjell der

 

Av spillere får du heller spørre de som selger bilstereo. De har bedre erfaring med hvilke farger som er på de forskjellige spillerne. 

 

hqdefault.jpg

Hvor kjøpte du dette?   Må vel gå an å få tak i sølv versjon?    takk for raskt svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår