Gå til innhold

GPS som kommer og går

Ranger emnet


DSR

Anbefalte innlegg

Har en 2011-modell som snart har passert 100.000 km. Det har skjedd et par-tre ganger at GPSen slutter å virke. Kontakt med null satelliter. 

 

Jeg har en teori om at det er en løs kopling et sted - for når jeg sist hadde den på service (i april 2016) fant de ikke noen feil. Men, de hadde løftet og senket rattstammen. Nå sent i høst falt den så ut igjen, og jeg stoppet, flyttet litt på rattet - inn og ut/opp og ned, og signalet kom tilbake.

 

Er det noen der ute som har erfaring med hva som kan være feilen? Noe jeg kan gjøre selv?

 

Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår