Ranger emnet

5 innlegg i emnet

Hei. Jeg har nylig skaffet meg en BT jekketralle hvor hjulene ikke roterer på venstre side foran. Den lekker også noe olje fra toppen av hydraulikkstanga, særlig når man jekker den helt opp.

Er det noen her som har gode tips om hvor man skaffer deler til noe slikt? Bør være så billig som mulig, da jeg ikke har lyst til å koste på en såpass sliten jekketralle noe særlig.

Alle tips mottas med takk :-)

mvh Movikon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, ser den. Men jeg er redd det koster for mye penger hos Toyota. Lurer derfor på om noen har noen bra løsninger for f.eks. å få byttet lager i de fremre rullene billig. 

Dette er en jekketralle jeg ikke ønsker å koste noe særlig på.

Mvh Movikon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plukk ut lagrene og ta de med til Tools eller Würth, de skaffer deg nye fra SKF.

Samme gjør du med de defekte pakningene, de kan du mest sannsynlig også få hos Tools eller Würth.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar! Jeg har prøvd å ta ut lagrene, men akslingen sitter litt for godt fast. Denne jekketralla har stått ute en stund, og det er tilstrekkelig mengde rust rundt om kring på den. 

Har lagt delene i olje for om mulig å få løst opp litt av rusten, og håper på at jeg klarer få løsnet lagrene senere.

Skal ta med meg tipset om pakninger på tools og eller wurth, takk for bra tips :-) !

Mvh Movikon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå