Gå til innhold

Montere tilhengerstøpsel på 2002 A4 Avant

Ranger emnet


Mapet

Anbefalte innlegg

Må som regel bruke ledningsnett som er tilpasset bilen din. Varierer fra bil til bil. Noen må du legge opp ledning helt fram til sikringsboksen, mens andre bare har plug'n play kontakter. 

Fåes kjøpt der de selger hengerfester. Merkeforhandler, Meca, Mekonomen, Bilxtra osv. 

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge er universale. Et som passer rett på koster 2-3 tusen. 

Har aldri likt strømtjuver og der følger med det 10-15 stk. 

Nei skulle jo helst hatt plug n play men da må jeg ut med seter og interiør og strekke kablene i dørken. Det fristet ikke veldig mye. Skal først se om jeg finner en som er laget for bilen. Om noen gidder å hjelpe meg å lete så sier jeg ikke nei takk til det ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge er universale. Et som passer rett på koster 2-3 tusen. 

Har aldri likt strømtjuver og der følger med det 10-15 stk. 

 

Skal innrømme at jeg ikke leste noe mer om settet, og jeg er enig - strømtjuver er fyfy! Bør unngås hvis mulig, det kan skape mye problemer etterhvert.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har samme bil selv hvor jeg har satt inn tilhengerfeste og kontakt for den, bestilte komplett sett fra bertelshofer.com.

Er en tysk side men greit å bestille fra me google translate :)

 

Betalte ca 900kr + frakt og moms for kun kabel settet. 

 

Var ferdige kontekter klar i bilen så enkel prosess da, måtte bare strekke ledning fram under dashbordet med sikringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår