Gå til innhold

Et litte hobby verksted.

Ranger emnet


opel astra

Anbefalte innlegg

Da har jeg begynt litt på hobby jobbing.

Etter mye sykdom inn ut av sykehuset. Så måtte jeg slutte i jobben som jeg hadde.

Nå skal jeg prøve og få igang kroppen igjen.

Har fått tak på et lite lokale i Oslo.

Der jeg kan lakkere og skru litt selv.

Her er en bil jeg tok i kveld noe lakk jobb. Lit bak og front og noe på dør.

Bilde tatt før heilt ferdig.

 

 

post-131502-0-81897700-1466715002_thumb.jpg

post-131502-0-54502200-1466715054_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig når kroppen ikke følger med, vet hvordan det er - men godt du er igang igjen!

Jeg holdt selv på med å skru på si lenge og det ble gode penger ut av det, jeg kunne hvis jeg ville tom. levd av det, men spørs vel hvor lenge jeg kunne holdt på i fred før skattefuten sto på døra. Ga meg for ca. 2-2,5 år siden, ble litt mye når jeg jobber som mekaniker, så er det hjem å sku på si og hvis det var tid så holdt jeg på med hobbyen, skru på bil.. 

Bare å fortsette å legge inn bilder etterhvert som det skjer ting i lokalet ;)

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg begynt litt på hobby jobbing.

Etter mye sykdom inn ut av sykehuset. Så måtte jeg slutte i jobben som jeg hadde.

Nå skal jeg prøve og få igang kroppen igjen.

Har fått tak på et lite lokale i Oslo.

Der jeg kan lakkere og skru litt selv.

Her er en bil jeg tok i kveld noe lakk jobb. Lit bak og front og noe på dør.

Bilde tatt før heilt ferdig.

 

 

attachicon.gif20160623_211702.jpg

attachicon.gif20160623_211715.jpg

Fin lakkering! Men helsa må prioriteres! Lykke til med "hyggejobber"! 

Kjenner meg igjen her. Jeg jobber 50 prosent, og det kan jeg leve med. (slitte "opphengkuler og ledd"). Mer ro ga meg mer overskudd.... Men jeg kjenner ikke alle triksene for å bli bedre, men det går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig når kroppen ikke følger med, vet hvordan det er - men godt du er igang igjen!

Jeg holdt selv på med å skru på si lenge og det ble gode penger ut av det, jeg kunne hvis jeg ville tom. levd av det, men spørs vel hvor lenge jeg kunne holdt på i fred før skattefuten sto på døra. Ga meg for ca. 2-2,5 år siden, ble litt mye når jeg jobber som mekaniker, så er det hjem å sku på si og hvis det var tid så holdt jeg på med hobbyen, skru på bil.. 

Bare å fortsette å legge inn bilder etterhvert som det skjer ting i lokalet 1-winking.gif

Ja det er heilt grusomt når den ikke er med lenger. Så skal holde på så lenge formen og kroppen klare å stå oppreist1-winking.gif 

Ja er jo nesten bedre penger på dette en å jobbe.

Men det blir tungt å gå på jobb først for  så gå og skru når en kommer hjem etter på.

Skattefuten er rask på labben om dem finner ut hehe 1-winking.gif

skal legge ut flere bilder etter vert som jeg får det i gjorden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin lakkering! Men helsa må prioriteres! Lykke til med "hyggejobber"! 

Kjenner meg igjen her. Jeg jobber 50 prosent, og det kan jeg leve med. (slitte "opphengkuler og ledd"). Mer ro ga meg mer overskudd.... Men jeg kjenner ikke alle triksene for å bli bedre, men det går. 

Takk for det bilen ble veldig bra den, når den ble ferdig sprøytet og alle delene kom på plass1-winking.gif Og en fornøyd mann kom å henta den..

Er ikke noe fasit på hvordan en blir bedre er vel bare  prøve å holde seg unna smerter1-winking.gif

Men bra du driver på jeg får mere ro når jeg driver i et lite lokale da det ikke er så mye mas.

Så kan begynne når jeg vil holde på så lenge jeg vil, som igjen gjør at en kan styre tempoet selv uten noe press fra, mastete sjefer.1-winking.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår