Gå til innhold

Et litte hobby verksted.

Ranger emnet


opel astra

Anbefalte innlegg

Da har jeg begynt litt på hobby jobbing.

Etter mye sykdom inn ut av sykehuset. Så måtte jeg slutte i jobben som jeg hadde.

Nå skal jeg prøve og få igang kroppen igjen.

Har fått tak på et lite lokale i Oslo.

Der jeg kan lakkere og skru litt selv.

Her er en bil jeg tok i kveld noe lakk jobb. Lit bak og front og noe på dør.

Bilde tatt før heilt ferdig.

 

 

post-131502-0-81897700-1466715002_thumb.jpg

post-131502-0-54502200-1466715054_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig når kroppen ikke følger med, vet hvordan det er - men godt du er igang igjen!

Jeg holdt selv på med å skru på si lenge og det ble gode penger ut av det, jeg kunne hvis jeg ville tom. levd av det, men spørs vel hvor lenge jeg kunne holdt på i fred før skattefuten sto på døra. Ga meg for ca. 2-2,5 år siden, ble litt mye når jeg jobber som mekaniker, så er det hjem å sku på si og hvis det var tid så holdt jeg på med hobbyen, skru på bil.. 

Bare å fortsette å legge inn bilder etterhvert som det skjer ting i lokalet ;)

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg begynt litt på hobby jobbing.

Etter mye sykdom inn ut av sykehuset. Så måtte jeg slutte i jobben som jeg hadde.

Nå skal jeg prøve og få igang kroppen igjen.

Har fått tak på et lite lokale i Oslo.

Der jeg kan lakkere og skru litt selv.

Her er en bil jeg tok i kveld noe lakk jobb. Lit bak og front og noe på dør.

Bilde tatt før heilt ferdig.

 

 

attachicon.gif20160623_211702.jpg

attachicon.gif20160623_211715.jpg

Fin lakkering! Men helsa må prioriteres! Lykke til med "hyggejobber"! 

Kjenner meg igjen her. Jeg jobber 50 prosent, og det kan jeg leve med. (slitte "opphengkuler og ledd"). Mer ro ga meg mer overskudd.... Men jeg kjenner ikke alle triksene for å bli bedre, men det går. 

Lenke til kommentar