Gå til innhold

Defekt AC løpehjul. Er denne uavhengig av registerreimen?

Ranger emnet


passelaten_89

Anbefalte innlegg

Følg denne linken for drivhjulet til viften:

http://m.finndel.no/bildeler.aspx?bk=951002&dk=1480

 

Strammehjulet skal se noe slik ut ( usikker motorkode på bildet

http://www.nbfbildeler.no/(S(0fbyx3aj5453yl2poabywd55))/m/SearchMatrix/PartDetails/195366947

En rask telefon til et delekontor så har du den..

 

Ang kjølevæske lekkasjen hadde jeg tatt den til verkstedet da det kan være en delegaranti..

takker. 

 

Jeg har en lite krangel med verkstedet nå angående akkurat det. De nekter meg å foreta meg noe som helst med bilen. De står på sitt at alt må gjøres av dem dersom det er en garanti sak. 

Men når jeg uansett skal av med fronten på bilen så kan jeg ikke fatte å begripe hva problemet er. 

De skal vel bare suge til seg mest mulig penger.

 

Dersom det er vannpumpen så har jo den ingeting med å ta av fronten å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kan bekrefte at reparasjonen har blitt gjort hos dem, bør du kunne reklamere med godt grunnlag. Du har betalt for hele jobben og ettersom du reklamerer på denne jobben burde de ta inn bilen for å kontrollere om det er noe galt fra deres side. Skulle det være ok, må du nok betale for feilsøkingen selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kan bekrefte at reparasjonen har blitt gjort hos dem, bør du kunne reklamere med godt grunnlag. Du har betalt for hele jobben og ettersom du reklamerer på denne jobben burde de ta inn bilen for å kontrollere om det er noe galt fra deres side. Skulle det være ok, må du nok betale for feilsøkingen selv..

Joda det er helt greit. De skal få feilsøke så mye de bare vil. Men når jeg uansett skal av med fronten for å bytte multireima osv, så tenkte jeg at jeg samtidig tar en titt der vannpumpa sitter for å se om det er tegn til lekkasje. Men det er altså dette de nekter meg å gjøre. 

 

De mener jeg skal la vær fronten, for at de skal foreta seg alt arbeidet selv. Det er jo helt på trynet. Jeg skal jo ikke akkurat røre komponenter som slår ut garrantien på vannpumpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår