Gå til innhold

Bytte bil ??


tdt58

Anbefalte innlegg

Hei MB-folk ! wink2.gifwink2.gif

Tenkte bare slenge ut noen tanker her. Har alltid vært glad i disse tyske bunkersene som kalles w124. Også w123. Hatt et par w123 300tdt og har nå en svart 1990 W124 300tdt 99% strøken og rustfri. Hatt den i 5-6 år, men brukt minimalt. Brukte et halvt år på å finne den på nett når jeg kjøpte den. Er importbil og følger m servicehefte som er godt stempla. Sjøl har jeg bytta mye. Fjører foran, alle foringer bakstilling, bærekuler, gasskuler nivåreg, dyser, glødeplugger, klammer-foring aksling under m.m. Gammel air-condition der du må bygge om p.g.a. den type gass ikke lenger brukes. Svart skinn, men ellers ikke supermye utstyr. Ikke elektriske seter eller vinduer. Har alltid ville hatt en slik bil og kaller den bare godbilen. Har også en W202 - C180 som jeg bruker mest. Helt grei bil og typisk MB, men allikevel er forskjell til W124 stor. Pleier si at C180 er komfort og god å kjøre, men 124'n er mye mere. D er mere å kjøre flyvende teppe. wink2.gif Tross dette har jeg skjønt at å ha en slik gammel klassiker krever stell og vil sikkert stadig gjøre d. Man bør ha litt peiling og kunne skru litt sjøl. D kan ikke jeg. Ikke har jeg veldig peiling heller. Vet bare at folk jeg kjenner og kan bil kaller bilen min strøken og mange vil gjerne handle m meg uten at konkrete ting har blitt diskutert. Da alder, helse og peiling sier meg at den bilen burde vært hos noen som kunne ta vare på den. Har kikket på Finn og de få 300tdt'ene jeg finner der i tilsvarende forfatning er veldig dyre. Hvid de får d de forlanger for bilen sin kan de jo få seg en nyere MB som er mere enn bra. wink2.gif Så jeg vurderer altså å glemme hele den "samle" "klasikker"- greia og kanskje selge og kjøpe en annen. (bytte) Problemet er at å annonsere, selge, bilder o.s.v. absolutt ikke er min greie. Så kanskje er d noen her som vet om noen sider på nett der en kan bytte bil ? Skjønner ? Mye lettere ! Eller selvfølgelig om d er noen her som vil bytte en slik gammel strøken bil som bare går og går. Og den er jo også råsterk ! Burde selvfølgelig tatt masse bilder o.s.v. men dere får bare velge om dere vil ta meg på mitt ord eller ikke. Bilder og info vil selvfølgelig la seg ordne ! Dette er i første omgang for å se om d kommer noen kommentarer på dette ! Alle råd og tips mottas m stor takk !  wink2.gif

Vennlig hilsen Morten.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår