Gå til innhold

audi a6 feil km stand

Ranger emnet


kaaj

Anbefalte innlegg

heisann, har kjøpt meg en audi a6 2.5tdi quattro 2000modell. og i spedometret står km stand på 220xxx men sist den var inne på verksted for 3 år siden(merke verksted) så var den allerede på 358xxxkm..... for 2 år siden. dette fant jeg ut i ettertid at jeg kjøpte bilen. forrige eier påsto også at motor var byttet til en fabrikk ny en med ny turbo osv.  HVOR kan jeg finne egentlig km stand på bilen idag? er dette mulig? 

betalte 17500kr for bilen( var ikke eugodkjent med lang mangelapp) alt dette er utbedret og bilen ble godkjent med 0 feil så. ca pris antydning? vis jeg skal selge. 


s-line
boss surround
manuell
fult skinn interiør med sports stoler og elektrisk justering. 
cameleon farge, grå/lilla 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo begynne med å ringe forskjellige forsikringer sjekke med dem. Hva som har blitt registrert på km.

Nå regner jeg med at møller ikke har dette registeret siden bilen ikke har vert der på eks antall år☺

Så går det litt an på om det har blitt skrudd tilbake eller byttet panel.

 

Du kan prøve og koble på vag com og se om du får opp noe historik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ringt til forskjellige selskap men jeg fikk ikke vite noe,måtte ha fullmakt ifra forrige eier for å vite km stand når bilen ble forsikret osv...

jeg har papirer ifra forskjellige merkeverksted, altså historikk på bilen. 

er det jeg tror,at selve panelet er originalt men at noen har rett og slett skrudd tilbake km stand for å få mer for bilen når de skulle selge..

har vert innom Hansen bil og fikk ikke ut noe som helst på km stand

føler meg litt boxer.gif frustrert og tom for ide'er 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er mulig (ennå) å få info fra Vegvesenet om registrert Km stand ved tidligere PKK.

 

Men om du finner ut hvor mye bilen egentlig har gått, så er det vel bare til glede for nysgjerrigheten.

Neppe stort å hente på annen måte når det gjelder en gammel billig bil.

 

Men lykke med en fin bil !


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår