Gå til innhold
Bilforumet.no
toreja

Navigasjon til 2015 Audi A3 e-tron MMI

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei,

Hvordan får man installert navigasjon på en audi a3 e-tron (ikke MMI plus). Fra forhandler har jeg fått beskjed at det koster 9000 kroner, men jeg ser på ebay at flere tilbyr SD kort med navigasjon. Slik jeg forstår det trenger man en "aktiveringskode" fra Audi Tyskland for å få navigasjonen til å fungere, men dette går det vel ann å unngå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke har navi org. fra fabrikk må det ettermonteres, holder ikke med en aktiveringskode.

Her er det fysiske moduler som må kobles til og/eller byttes ut.

Fra en som har hatt flere biler med innebygd navi:

De få gangene det faktisk er behov for navi så holder tlf med navi app eller en vanlig GPS lenge, og koster ikke på langt nær like mye.

Tips: Gulesider Navigasjon's appen til iOS og Android er gratis og bruker ikke nettverksdata når den er i bruk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Jesper1201,

Takk for svar.

I følge forhandler er det ingen fysiske endringer som er nødvendig da bilen er klar for navigasjon. Det er bare software + aktivering fra Audi sentralt i tyskland. Jeg bruker hyppig google maps og Iphone til navigasjon, men hadde vært veldig fint å fått det på bilen også. Men å betale 9000 kroner for det er litt i overkant..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå