Gå til innhold

Montering av bakseter

Ranger emnet


perasan

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg skal bygge om en 2005 Ssangyong Rexton til 5 seter.Når jeg kjøpte bilen fulgte bakseter og seler med.

Når jeg nå skal montere selen i midten finner jeg ikke ut hvor den skal monteres.Slik det ser ut på sofaen så er det beregnet 3pkt. sele i midten pga 3 røde fester og et sort feste.Selen som fulgte med er ganske stor ut i forhold til de som er montert på sidene.Har prøvd å google litt men finner kun noen som er montert på toppen av sete ryggen.Jeg kan ikke se at det er mulig på seteryggen jeg har.

 

Håpe noen kan hjelpe meg her.

 

Mvh

 

Per A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår