Gå til innhold

Bremseproblem på Volvo 850

Ranger emnet


gråkallen

Anbefalte innlegg

har en 96 modell 850 der høyre bakfelg blir varm. Dette skjer etter ca 20-25 km kjøring. Blir en vanvittig skrik og selvfølgelig kjører jeg til siden så snart som mulig. Tar noen kraftige oppbremsinger og stopper bilen. Felgen er da varm. Når jeg så starter igjen er ulyden borte og bilen går som normalt. Kan kjøre en lang tur etter og ingen unormal varmgang i felgen igjen. Dette har nå skjedd flere ganger og alltid etter de første 20-25 km av turen. Etterpå kan jeg kjøre 150 km og merker ingenting. Er bremser som er 2 år på bilen, gått kun ca 5000 km.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår