Gå til innhold

Garanti på Reperasjon Hos Albjerk?

Ranger emnet


DanLe

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg lurer på om noen her har kjennskap til noe garanti på reparasjon som har blitt utført hos Albjerk bil?

 

I starten av Mars stod bilen min parkert utenfor jobben, og den ble kjørt på siden. (se bildet)post-153468-0-77082600-1436867122_thumb.jpgpost-153468-0-22245000-1436867133_thumb.jpg

og selvfølgelig så stakk sjåføren av.

 

så jeg måtte sende bilen til Albjerk i drammen og reparasjonen kom på 900.00 kr

 

men nå i ettertid så får jeg ikke åpnet bakdøren utenfra.

virker som om barnesikringen er på men den er ikke det.

 

 

er dette en sak jeg kan ta opp med Albjerk?

 

 

Takk hvis noen har noe tilbakemelding/Svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er jo om hva som er årsaken til at bakdøra ikke kan åpnes utenfra, og er det snakk om rett etter reparasjonen hos dem?

Feilen må være relatert med reparasjonen tidligere for at det skal være reklamasjon. 

 

Jeg ville ha tatt kontakt med verkstedet og spurt om de demonterte f.eks. dørhåndtaket eller andre komponenter som har med åpne/lukke funksjonen på den døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første du kan gjøre er å se om Can busen din i døra sitter så den skal kan hende kontakten ikke sitter sånn den skal da, kan den faktisk låse døren din.

Er den litt ute av kurs så vil den ikke ha signal og da vil den tru at døren din er låst helle tiden, du vil ikke kunne åpne døren fra utsiden.

Så se om du den er løs trykk den på plass om den ikke sitter helt på plass.

Du kan også smøre den inn med kontaktspray.

Om du har vag com så kan du sjekke om den er i bra. 

Om ikke du har det så kan du se om du får opp noe feil koder med obde2 om du har det.

Eller høre med noen som har som kan lese ut feilkoder på bilen din?

 

http://www.bilforumet.no/topic/291109-problemer-med-bilen-trenger-du-diagnose/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår