Gå til innhold

Kjøpe chip til 2006 Santa Fe 2,2d på nett

Ranger emnet


pengelek

Anbefalte innlegg

Jeg vet at BSR o.l til 5-6000kr i Norge hos autorisert forhandler er det beste. Men det finnes jo så mange chip til bilen på feks ebay.

Tenker å holde meg unna chip til 300kr fra kina... Men finner jo chipper (powerboks, o.l) til rundt 1000lappen fra feks tyskland (hjemmesidene dems ser proffe ut).

 

Noen her med litt peiling, som kan linke til en relativt rimelig chip/powerboks/"noe man kan koble til selv" som fungerer, og som ikke skader motoren noe mer enn hva feks en bsr chip gjør?

 

Trenger ikke være at erfaringen din er fra hundai, men om du har evt god erfaring med et chip merke, eller leverandør.

 

Setter pris på alle erfaringer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her med litt peiling, som kan linke til en relativt rimelig chip/powerboks/"noe man kan koble til selv" som fungerer, og som ikke skader motoren noe mer enn hva feks en bsr chip gjør?

 

 

Alle med litt peiling ville holdt seg unna "poxer bokser", eller "koble til selv" bokser :) 

Vi med peiling leverer bilen og får bilen reprogrammert :)

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alle" de power boksene lurer kun bilen og tror den får masse luft. Så den pumper da inn mye drivstoff. Dvs ikke en optimal blanding. 

Du får jo effekten, men det soter ned bilen. 

 

Jeg har selv prøvd en power boks på en Audi A6 1.9TDI jeg hadde tidligere. Kjøpt her i Norge (DTK?.. eller noe sånn) Effekten var der, men da jeg dro på så sto røyken ut av eksosen. Det så ikke bra ut. Var jo så klart gøy å kjenne forskjell på effekten, men jeg pakket ned og sendte boken i retur samme dag. 

 

En slik reprogrammering bruker å koste fra 4-5 tusen kr. Men hvor i Norge bor du? Blir lettere å finne en chip tuning firma til deg da ;)

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår