Gå til innhold

ulyd når jeg svinger rattet

Ranger emnet


Heidi_forum

Anbefalte innlegg

Det er såpass ille ja. Så ille var ikke bilen min. 

Det høres dyrere ut enn et endeledd. Høres ut som tannstaget som ikke er helt i form

 

Men du kan jo ta av hjulet og få noen til å svinge forsiktig på rattet mens du sjekket de armene og kulene som er i forstillinga. 

 

Er lyden der da du ikke har på bilen? Eller er det kun da bilen står på?

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er såpass ille ja. Så ille var ikke bilen min. 

Det høres dyrere ut enn et endeledd. Høres ut som tannstaget som ikke er helt i form

 

Men du kan jo ta av hjulet og få noen til å svinge forsiktig på rattet mens du sjekket de armene og kulene som er i forstillinga. 

 

Er lyden der da du ikke har på bilen? Eller er det kun da bilen står på?

Lyden er der uansett om jeg svinger feks i rundkjøring eller svinger inn på en vei.. stille eller i fart.... Huff.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til med servopumpen på bilen den sitter på samme side som lyden kommer fra kan verre at ikke den henger heilt med.

Hvordan er den å svinge er den tung eller er den som vanlig.

Hei. Nei, den er ikke tung å svinge..den er helt normal.. utennom at den bråker.. kjører jeg rett fram eller små svinger hører jeg ingenting. kun når jeg svinger såppas som i rundkjøringer, skarpe svinger osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ta en titt her så finner du  litt billigere deler til din bilen din.

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=pinion+trade+3b&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xpinion+trade+passat+b5.TRS0&_nkw=pinion+trade+passat+b5&_sacat=0

Om du kjøper her så koster dem fort rundt brukt 1000-3000 kr på hugger  .

ny tannstang koster vel ca ny 5000.

Er nok den som ikke henger heit med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ta en titt her så finner du  litt billigere deler til din bilen din.

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=pinion+trade+3b&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xpinion+trade+passat+b5.TRS0&_nkw=pinion+trade+passat+b5&_sacat=0

Om du kjøper her så koster dem fort rundt brukt 1000-3000 kr på hugger  .

ny tannstang koster vel ca ny 5000.

Er nok den som ikke henger heit med.

Først skal jeg ha bilen undersøkt av noen som kan det. men hvis det er tannstagen så er det dyrt ! :O Og jeg tør ikke kjøpe det på ebay , tenk om den ikke passer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom du deg billigere unna da :) Selv om bytte av endeledd(ene) vil komme på nesten 2000kr til slutt det å :) anbefaler deg å ta 4 hjuls kontroll da du har byttet. Må ikke ta 4 hjuls kontrollen, men er greit å vite at dekkene står | | (rett) da man har byttet :) 

 

 

(PS: Ja, jeg vet man kan måle, telle antall gjenger på endeleddet og bla bla bla. Men perfekt får man det ikke uten 4 hjuls kontrollen)

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår