Gå til innhold

Audi A4 B6 sote %?

Ranger emnet


mabe1703

Anbefalte innlegg

Hei, jeg eier en A4 B6 2004 modell. Bilen er orginalt sotet bagasjen, og vinduene bak, samt vinduene foran. Jeg har tenkt til å sote vinduene foran i samme som bak (trenger ingen kommentar rundt om dette er lovelig eller ei) men sliter med å finne ut hvilken % sot som er på vinduene bak. Dette er jo gjort orginalt så dette må jo være "dokumentert" ett sted? Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan finne eksakt % verdi? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da du skriver at du skal sote vinduene foran. Mener du da siden rutene foran siden du skriver i flertall, eller mener du vinduet foran, dvs frontruta?

 

Men iallefall, på rutene skal det være merket med noen tall. Søk opp de tallene på google. Kanskje de tallene sier deg noe om antall % på sotinga

 

8p9QdEf.jpg?2

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da du skriver at du skal sote vinduene foran. Mener du da siden rutene foran siden du skriver i flertall, eller mener du vinduet foran, dvs frontruta?

 

Men iallefall, på rutene skal det være merket med noen tall. Søk opp de tallene på google. Kanskje de tallene sier deg noe om antall % på sotinga

 

8p9QdEf.jpg?2

Er sidevinduene det er snakk om ja :P skal ta en titt på tallene å se om jeg får noe ut av de. Men la oss si sidevinduene bak har 35% og jeg har 15% allerede på sidevinduene foran (kun et eks) om det da blir satt på en 35% film foran også vil jo dette bli mye mørkere, er det så enkelt som å sette på en 20% film da? (virker for enkelt) ?:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår